اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهرداری ساری:

درآمد 32 میلیارد تومانی شهرداری ساری محقق شد

خبرگزاری فارس: معاون اداری مالی شهرداری ساری گفت: شهرداری ساری توانست در چهار ماهه نخست امسال 32 میلیارد و 500 میلیون تومان درآمد کسب کند.

درآمد 32 میلیارد تومانی شهرداری ساری محقق شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، حمید رسولی‌ساروی صبح امروز در صحن علنی شورای شهر ساری با بیان اینکه درآمد چهار ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه افزایش داشته، اظهار داشت: درآمد شهرداری ساری از ابتدای سال تاکنون به 32 میلیارد و 500 میلیون تومان رسید.

وی از پرداخت به موقع حقوق کارکنان شهرداری ساری در ماه جاری خبر داد و ادامه داد: امسال اعتبارات دولتی به شهرداری ساری قابل توجه بود و ما نیز توانستیم این بودجه‌ها را به موقع جذب کنیم.

این مسئول از اجرایی‌شدن طرح زباله‌سوز در مرکز مازندران خبر داد و گفت: در تحقق طرح زباله‌سوز کمیته معاملات انجام و در پی عقد قرارداد با شرکت سازنده هستیم تا اعتبار 14 میلیارد تومانی این بخش محقق شود.

رسولی‌ساروی با بیان اینکه شهرداری در بحث تملک‌ها پیشگام بود، یادآور شد: شهرداری ساری در تملک کمربندی شمالی موفق بود و نیز تملک 26 متری راه آهن ساری در حال انجام است.

معاون اداری مالی شهرداری ساری از اجرای آسفالت معابر منطقه یک ساری و تسریع در این فعالیت عمرانی خبر داد و ابراز داشت: با توجه به درآمد مناسب شهرداری ساری توانستیم بخشی از مطالبات سازمان عمران را پرداخت کنیم.

این مسئول خاطرنشان کرد: با توجه به تزریق مناسب اعتبارات دولتی به شهرداری ساری، مبلغ یک میلیارد تومان برای خرید تجهیزات و ماشین‌آلات اختصاص داده شد.

وی تصریح کرد: کسب درآمد شهرداری در چهار ماهه نخست سال جاری نشان از تحقق اعتبار پیش‌بینی شده این نهاد خدماتی در طول یک سال است.

عضو شورای اسلامی شهر ساری نیز انتخاب دومین شهردار از سوی شورای سوم مرکز مازندران را برای شهر مفید دانست و اضافه کرد: یک مدیر مدبر می‌تواند با ابزار نیروی انسانی به اهداف از پیش تعیین شده خود دست یابد.

مهدی رضایی‌فرح‌آبادی شهردار جدید ساری را نیروی بسیجی و فعال دانست و خاطرنشان کرد: مهدی عبوری شهردار جدید ساری می‌تواند از ظرفیت‌های خود به نفع شهر ساری استفاده کند.

وی تغییر شهردار مرکز مازندران از سوی شورای اسلامی شهر را به لحاظ عملکرد نامطلوب در شهر ندانست و اذعان داشت: هدف شورای شهر ساری از این انتخاب ایجاد تحول در مدیریت شهری است تا در ماه‌های آینده فعالیت‌های خوبی در مرکز مازندران انجام شود.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول