اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر بابل:

احداث مجتمع‌های تجاری درآمد شهرداری را افزایش می‌دهد

خبرگزاری فارس: رئیس شورای شهر بابل گفت: احداث مجتمع‌های تجاری علاوه بر افزایش درآمد شهرداری، ترافیک شهرها را نیز کاهش می‌دهد.

احداث مجتمع‌های تجاری درآمد شهرداری را افزایش می‌دهد

 به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، حجت‌الاسلام حسن فلاح بعدازظهر امروز در مراسم کلنگ‌زنی بزرگ‌ترین مجتمع تجاری بابل اظهار داشت: وجود مجتمع‌های تجاری برای رونق اقتصادی منطقه، کاهش ترافیک و افزایش درآمد شهرداری در شهرها ضروری است و باید به این مقوله توجه ویژه شود.

وی افزود: بعضی از مناطق شهری به دلیل دارا بودن مجتمع‌های تجاری از رونق اقتصادی خوبی برخوردار بوده و بعضی مناطق دیگر ارزش اقتصادی چندانی ندارند که برای جلوگیری از این معضل باید مجتمع‌های تجاری در نقاط مختلف شهر احداث شود تا تمام مناطق شهری از ارزش افزوده و تجاری برخوردار شوند.

 فلاح بیان داشت: کاهش درآمد شهرداری سبب می‌شود شهرداری‌ها به طور شایسته‌ای اداره نشده و توسعه نیابند و اگر بخواهیم برای افزایش درآمد شهرداری، فشار غیرمتعارفی به مردم وارد کنیم با مشکل مواجه می‌شویم.

 رئیس شورای شهر بابل تصریح کرد: دستیابی به شهری آباد به راهکاری درست نیاز دارد که یکی از این راهکارها، ایجاد مجتمع‌های تجاری توسط خود شهرداری است که منبع درآمد پایداری را برای شهرداری‌ها ایجاد می‌کند.

 فلاح بیان داشت: شهرداری و شورای شهر بابل در دوره دوم و سوم، احداث دو مجتمع بزرگ تجاری آماکا در بازار روز و مجتمع تجاری فعلی در کشتارگاه سابق را در دستور کار خود قرار داده که فاز نخست، بزرگ‌ترین مجتمع تجاری بابل باید ظرف کمتر از هفت به بهره‌برداری رسد.

 وی همچنین از احداث مجتمع تجاری دیگر در میدان شهید سجودی بابل خبر داد و افزود: در حال حاضر زمینی به مساحت هفت هزار مترمربع در یک موقعیت مکانی بسیار مناسب برای احداث مجتمع تجاری بزرگ در میدان شهید سجودی بابل آماده شده که امیدواریم به‌زودی کلنگ این پروژه بزرگ به زمین زده شود.

انتهای پیام/و20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول