اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با افزایش 10 درصدی ظرفیت کارخانه صورت گرفت

درآمدزایی 7.2 میلیون دلاری سیمان شهرکرد

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: با افزایش 10 درصدی ظرفیت کارخانه سیمان شهرکرد، این واحد تولیدی بیش از 7 میلیون و 200 هزار دلار برای کشور درآمدزایی دارد.

درآمدزایی 7.2 میلیون دلاری سیمان شهرکرد

رحمن کرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: در سال گذشته صادرات سیمان از این واحد تولیدی افزون بر 17.89 درصد در مقایسه با مدت مشابه سال پیش از آن افزایش داشته است.

وی ظرفیت اسمی تولید کارخانه سیمان شهرکرد در سال را یک میلیون تن عنوان کرد و افزود: این واحد تولیدی با تولید مازاد 32 درصدی موفق به تولید یک میلیون و 315 هزار تن سیمان در سال گذشته شد.

کرمی با اشاره به انواع تولیدات سیمان این واحد تولیدی، گفت: در حال حاضر سیمان تیپ یک در دو رده 435 و 525، تیپ دو، سه، پنج، سیمان مقاوم به خوردگی، سیمان با نرمی زیاد در این کارخانه تولید و در صنعت مورد استفاده قرار می‌گیرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه هم‌اکنون فعالیت‌های عمرانی و روند ساخت و ساز در کشور رونق گرفته است، تصریح کرد: توجه به استانداردهای کیفی در تولید مصالح ساختمانی حرکت به سمت توسعه پایدار و تحقق اهداف مندرج در چشم‌انداز و برنامه پنج ساله توسعه را بیش از پیش هموار می‌کند.

وی با اشاره به صادرات سیمان به خارج کشور به ویژه کشور عراق، گفت: در حال حاضر سه نوع از انواع مختلف تیپ‌های تولیدی این کارخانه به کشور عراق صادر می‌شود.

کرمی ادامه داد: صادرات تیپ زودسخت یکی از انواع تیپ‌های صادراتی این کارخانه است که ویژگی خاص این محصول که تنها سه روز پس از اجرا در کار سخت شده، موجب شده است که روند اجرایی پروژه‌های مورد کاربرد تسریع یابد.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول