اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای فراگیری دوره نظام آموزشی جدید

آموزش معلمان پایه دوم و ششم ابتدایی سعدآباد آغاز شد

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش سعدآباد گفت: آموزش دوره نظام آموزشی جدید برای معلمان پایه دوم و ششم ابتدایی سعدآباد آغاز شد.

آموزش معلمان پایه دوم و ششم ابتدایی سعدآباد آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سعدآباد جعفر امیرزاده بعد از ظهر امروز در نشست با مدیران مدارس منطقه سعدآباد اظهار داشت: ارتقای سطح آموزش و پرورش از مسائل مهمی است که همواره مورد توجه دولتمردان و کارگزاران نظام بوده و ایشان همواره تمام توان خود را در این راستا به کار گرفته‌اند.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه سعدآباد خاطر نشان کرد: توسعه آموزش و پرورش نیازمند برنامه‌ریزی دقیق، منظم، مدون، قانونمند است که تمامی جنبه‌ها و نیازهای مختلف آموزش و پرورش در عرصه‌های مختلف در آن مورد توجه باشد.

امیرزاده ادامه داد: طرح تحول بنیادین آموزش و پرورش طرحی ارزشمند به منظور توسعه سطوح مختلف آموزش و پرورش است که در آن به نیازهای آموزش و پرورش در تمامی عرصه‌ها و زمینه‌ها توجه شده و حاصل ساعت‌ها مطالعه و بررسی کارآمد است.

وی با اشاره به اینکه طرح تحول بنیادین آموزش و پرورش زمینه‌ساز رفع دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب در ارتباط با آموزش و پرورش است تصریح کرد: تمامی افراد در آموزش و پرورش باید دست به دست هم دهند تا طرح تحول بنیادین به بهترین نحو ممکن اجرایی شود.

این مسئول بیان داشت: آموزش دبیران از مسائلی است که در اجرای هر چه بهتر این طرح مؤثر است و معلمان مقطع ششم ابتدایی که در سال تحصیلی آتی برای نخستین‌ بار در سیستم آموزشی کشور قرار می‌گیرند باید در اجرای هر چه بهتر طرح تحول بنیادین آموزش و پرورش مورد توجه قرار گیرند.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه سعدآباد متذکر شد: به منظور آموزش دبیران برای اجرای هر چه مطلوب‌تر این طرح آموزش 74 معلم در پایه ششم و دوم ابتدایی در منطقه سعدآباد شروع شده که در این میان 39 معلم پایه دوم و 35 معلم پایه ششم حضور دارند.

امیرزاده در ارتباط با دستورالعمل اجرایی این دوره آموزش ضمن خدمت گفت: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته فقط معلمان دارای ابلاغ تدریس در پایه دوم و ششم می‌توانند این دوره‌ها را بگذرانند.

وی اضافه کرد: این دوره آموزشی از امروز در دو نوبت صبح و عصر شروع شده و تا 20 مرداد ماه ادامه خواهد یافت و تمام تلاش خود را برای برگزاری مطلوب‌تر این کلاس‌ها می‌کنیم.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول