اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و پرورش سعدآباد:

تمام آموزگاران مقطع ابتدایی سعدآباد سازمان‌دهی شدند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش سعدآباد گفت: تمام آموزگاران مقطع ابتدایی سعدآباد سازمان‌دهی شدند.

تمام آموزگاران مقطع ابتدایی سعدآباد سازمان‌دهی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از سعدآباد جعفر امیرزاده شامگاه سه‌شنبه در نشست با مدیران و مسئولان اجرایی سعدآباد اظهار داشت: در آستانه شروع سال تحصیلی جدید برنامه‌ریزی دقیق به منظور شروع هر چه بهتر سال تحصیلی از مهم‌ترین دغدغه‌های ذهنی مسئولان اداره آموزش و پرورش است.

رئیس اداره آموزش و پرورش سعدآباد خاطر نشان کرد: سامان‌دهی دبیران، آموزگاران و پرسنل اجرایی مدارس از مسائل مهمی است که قبل از شروع هر سال تحصیلی مدیران آموزش و پرورش به آن توجه دارند و این امر نیازمند دقت عمل بالای مدیران مربوط است.

امیرزاده اذعان کرد: تاکنون جلسه‌های مربوط به سامان‌دهی آموزگاران مقاطع ابتدایی زن و مرد در منطقه سعدآباد برگزار شده و محل خدمت آموزگاران مقطع ابتدایی منطقه سعدآباد بر اساس اولویت‌ها مشخص شده و آمادگی کامل به منظور شروع این سال تحصیلی را داریم.

وی یادآور شد: در این جلسات آموزگاران مرد مقطع ابتدایی حضور داشتند و با توجه به امتیازات مکتسبه از پایه اول تا ششم ابتدایی سازماندهی شدند.

این مسئول همچنین ادامه داد: آموزگاران زن مقاطع ابتدایی سعدآباد نیز در این جلسات حضور داشتند و اقدامات مربوط به برنامه‌ریزی و سازمان‌دهی ایشان به منظور آغاز سال تحصیلی جدید انجام شده است.

رئیس آموزش و پرورش سعدآباد متذکر شد: در این جلسات مقطع فعالیت و واحد آموزشی محل خدمت تمام آموزگاران ابتدایی منطقه سعدآباد مشخص شد و هم‌اکنون اطلاعات جامعی در ارتباط با فعالیت آموزگاران این مقطع در اختیار داریم.

امیرزاده اذعان کرد: سازمان‌دهی دبیران مقاطع ابتدایی و راهنمایی و متوسطه از برنامه‌های مهمی است که در دستور کار اداره آموزش و پرورش منطقه سعدآباد قرار دارد و تا قبل از شروع سال تحصیلی جدید شاهد آن خواهیم بود.

وی در ارتباط با فعالیت‌های آموزش و پرورش سعدآباد در تابستان گفت: با توجه به اولین سال اجرای طرح تحول بنیادین آموزش و پرورش در تابستان سال جاری تمام فعالیت‌های خود را در راستای زمینه‌سازی مناسب برای اجرای هر چه مطلوب‌تر این طرح بنا کرده‌ایم.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول