اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی سعدآباد خبر داد:

برگزاری دوره‌های تخصصی تفسیر موضوعی نهج‌البلاغه در سعدآباد

خبرگزاری فارس: رئیس تبلیغات اسلامی سعدآباد گفت: کلاس‌‌ها و دوره‌های تخصصی تفسیر موضوعی نهج‌البلاغه در شهرها و روستاهای سعدآباد برگزار می‌شود.

برگزاری دوره‌های تخصصی تفسیر موضوعی نهج‌البلاغه در سعدآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از سعدآباد حجت‌الاسلام عبدالکریم جمالی بعد از ظهر امروز در نشست با مسئولان تبلیغات اسلامی استان اظهار داشت: حجم و کیفیت برنامه‌های فرهنگی در چند سال اخیر رشد محسوسی داشته است.

وی افزود: مسئولان باید حمایت لازم را از برنامه‌های دینی داشته باشند و باید جوانان را جذب این برنامه‌ها کنیم.

رئیس تبلیغات اسلامی سعدآباد با اشاره به محوریت دین در نظام اسلامی و مأموریت مبلغین در ترویج و تبیین فرهنگ دینی خاطر نشان کرد: مبلغان باید خالصانه در خدمت امام زمان (عج) باشند و با تبلیغ دین، قلب آقا امام زمان (عج) را شاد کنند.

جمالی با بیان اینکه بانوان مبلغه در هدایت فرهنگی جامعه نقش تأثیرگذاری دارند افزود: حضور تأثیرگذار بانوان مبلغه در سطح اجتماع بسیاری از ناهنجاری‌های فرهنگی و اجتماعی را کاهش خواهد داد.

وی در ارتباط با حضور بانوان مبلغه در عرصه‌های فرهنگی تصریح کرد: متولیان دینی و فرهنگی باید از توان تبلیغی بانوان مبلغه در ترویج باورهای دینی جامعه بیشتر بهره گیرند.

جمالی با اشاره به اینکه نقش بانوان مبلغه در ترویج مبانی دینی بی‌بدیل و کم‌نظیر است اضافه کرد: حضور تأثیرگذار مبلغات در بسیاری از عرصه‌های دینی و فرهنگی نشان‌دهنده توان بالای آنها است که نباید از این مسئله غافل بود.

وی همچنین از برگزاری دوره‌ها و کلاس‌های تخصصی تفسیر موضوعی نهج‌البلاغه خبر داد و اظهار داشت: کلاس‌های تفسیر موضوعی نهج‌البلاغه با هدف ترویج فرهنگ قرآن و نهج‌البلاغه، آشنایی هر چه بیشتر جوانان و نوجوانان با معارف اسلامی و استفاده از دریای بیکران معارف موجود در نهج‌البلاغه در سعدآباد و روستاهای این منطقه برگزار می‌شود.

رئیس تبلیغات اسلامی سعدآباد گفت: گسترش زمینه‌های آموزش، ترجمه و مفاهیم این کتاب ارزشمند و آشنا ساختن هر چه بیشتر مردم به ویژه نسل جوان با نهج‌البلاغه و اندیشه‌های امیرالمؤمنین (ع) از مهم‌ترین اهداف برگزاری این دوره آموزشی است.

جمالی بیان کرد: باید نسبت به گسترش معارف اسلامی و قرآنی در سطح جامعه اهتمام بیشتری داشته باشیم.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول