اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با موضوع تغذیه زمین و انرژی برای حیات

چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه بین‌المللی اکسپو ایتالیا شرکت می‌کند

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار چهارمحال و بختیاری از شرکت این استان در نمایشگاه بین‌المللی اکسپو در کشور ایتالیا خبر داد.

چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه بین‌المللی اکسپو ایتالیا شرکت می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حمیدرضا فروزنده بعد از ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران رسانه‌های گروهی این استان با اعلام این خبر، اظهار داشت: یک غرفه از نمایشگاه بین‌المللی اکسپو که در سال 2015 در کشور ایتالیا برگزار می‌شود به استان چهارمحال و بختیاری اختصاص خواهد داشت.

وی افزود: نمایشگاه بین‌المللی اکسپو با موضوع تغذیه زمین، انرژی برای حیات در شهر میلان ایتالیا برگزار می‌شود.

فروزنده خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه معتبر و مهم بین‌المللی 157 کشور دنیا حضور دارند که قابلیت‌های خود را در ارتباط با موضوعات مختلف از جمله موضوع این نمایشگاه یعنی تغذیه زمین و انرژی برای حیات در معرض دید عموم قرار خواهند داد.

معاون برنامه‌ریزی استاندار چهارمحال و بختیاری مدت زمان فعالیت و برپایی نمایشگاه بین‌المللی اکسپو را شش ماه اعلام کرد و گفت: سلامت، بهداشت، کیفیت غذا، نوآوری‎های مربوط به زنجیره تأمین مواد غذایی، تکنولوژی محصولات کشاورزی، آموزش رژیم‌های غذایی، همکاری‌های بین‌المللی در زنجیره تأمین غذا، غذا و فرهنگ و غذا برای شیوه زندگی بهتر محورهای تعیین و پیش‌بینی شده برای این نمایشگاه بین‎المللی است.

فروزنده درباره علت انتخاب و حضور چهارمحال و بختیاری در این نمایشگاه، اظهار داشت: ظرفیت‌ها و زمینه‌های گسترده چهارمحال و بختیاری در ارتباط با محصولات غذایی علت حضور این استان در نمایشگاه اکسپو است و به دلیل ظرفیت بالا در این خصوص، حضور چهارمحال و بختیاری بدون تردید فعال و اثرگذار خواهد بود.

معاون برنامه‌ریزی استاندار چهارمحال و بختیاری همچنین از نمایشگاه بین‌المللی اکسپو به عنوان یک رویداد فرهنگی و اجتماعی مهم در جهان نام برد و گفت: غذا و فرهنگ از جمله موضوعات فرعی این نمایشگاه اعلام شده است.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول