اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با رشد 35 درصدی نسبت به سال گذشته

3 نمایشگاه بین‌المللی انرژی در مشهد افتتاح شد

خبرگزاری فارس: هشتمین نمایشگاه بین‌المللی آب، فاضلاب و صنایع وابسته هم‌زمان با چهارمین نمایشگاه بین‌المللی فناوری گاز، نفت، پتروشیمی و صنایع وابسته و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق ایران ـ مشهد در مشهد افتتاح شد.

3 نمایشگاه بین‌المللی انرژی در مشهد افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سیدمحمد سیدی مدیر عالی گروه نمایشگاه‌های بین‌المللی مشهد در آیین افتتاحیه این سه نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی در محل تالار همایش‌های نمایشگاه بین‌المللی مشهد، اظهار داشت: بیش از 250 شرکت داخلی و خارجی در فضایی به مساحت افزون بر 20 هزار مترمربع آخرین دستاوردهای خود را در زمینه انرژی و صنایع وابسته به نمایش می‌گذارند.

مدیر عالی گروه نمایشگاه‌های بین‌المللی مشهد با اشاره به شرکت‌های داخلی حاضر در این نمایشگاه‌ها، افزود: شرکت‌هایی از استان‌های تهران، فارس، آذربایجان‌شرقی، مازندران، اصفهان، قم، خراسان شمالی، رضوی و جنوبی، خوزستان و آذربایجان‌غربی، هرمزگان، سیستان و بلوچستان و یزد در این نمایشگاه حضور دارند.

وی ادامه داد: هم‌چنین رقبای خارجی آنها نیز از کشورهای آلمان، مالزی، ایتالیا، افغانستان، فرانسه، ترکیه، کانادا، چین، کره‌جنوبی، انگلیس، کشورهای آسیای میانه مهمان این نمایشگاه‌های بین‌المللی هستند.

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد تولید انواع الکتروموتورها و پمپ‌های شناور چاه عمیق، طراحی و تولید کیت‌های انشعاب آب و فاضلاب را از جمله فعالیت‌های شرکت‌های هشتمین نمایشگاه بین‌المللی آب، فاضلاب و صنایع وابسته برشمرد و بیان کرد: هم‌چنین در این نمایشگاه 70 شرکت حاضر موضوعاتی چون لوله و اتصالات مخازن فایبرگلاس، تولید لوله‌های فولادی به روش اسپیرال، شیرآلات صنعتی، تجهیزات هیدرولیک، پنوماتیک و اتوماسیون صنعتی، تولید کننده انواع کنتورهای آب، شیرآلات چدنی، لوله و اتصالات پلی‌اتیلن، اتصالات آب و فاضلاب، تجهیزات تصفیه آب و فاضلاب، طراحی و اجرای سیستم‌های تصفیه آب، پمپ‌های انتقال سیال و تصفیه آب و هوا را به نمایش گذاشته‌اند.

وی در ارتباط با نمایشگاه بین‌المللی فناوری گاز، نفت، پتروشیمی و صنایع وابسته نیز تاکید کرد: عمده‌ترین زمینه‌های فعالیت 40 شرکت حاضر در این نمایشگاه موضوع اکتشاف، تولید، پالایش، اتوماسیون صنعتی و اداری، تولید کننده انواع شیرهای صنعتی، پمپ‌های صنعتی و وسایل حفاظتی، پیمانکاری، مشاوره، ژئوتکنیک، خطوط لوله و انتقال و خدمات مهندسی است.

سیدی یادآور شد: هم‌چنین عمده‌ترین زمینه فعالیت 130 شرکت حاضر در نمایشگاه برق نیز سیستم‌های تولید نیرو، سیستم‌های انتقال نیرو، سیستم‌های توزیع و بهره‌برداری، تولید سیم و کابل، سیستم‌های اندازه‌گیری تک فاز و سه فاز، تابلوهای برق، یراق‌آلات، کنتورهای چند تعرفه‌ای، اجرا و نظارت پروژه‌ها و انرژی‌های نو است.

چهارمین نمایشگاه بین‌المللی فناوری گاز، نفت، پتروشیمی و صنایع وابسته، هفتمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق ایران ـ مشهد و در نهایت هشتمین نمایشگاه بین‌المللی آب، فاضلاب و صنایع وابسته 30 خرداد الی 2 تیر از ساعت 17 الی 23 در نمایشگاه بین‌المللی مشهد واقع در انتهای بلوار وکیل‌آباد میزبان متخصصان و عموم علاقه‌مندان است.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول