اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

14 ماه جاری صورت می‌گیرد

شروع به کار هشتمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری شیراز

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد برگزاری هشتمین نمایشگاه گردشگری بین‌المللی شیراز از شروع به کار این نمایشگاه از 14 تیر ماه سال جاری در شهر شیراز خبر داد.

شروع به کار هشتمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس، فریدون فعالی با اعلام این خبر در یک روز مانده به شروع بزرگ‌ترین رویداد گردشگری فارس به تشریح برنامه‌های این نمایشگاه پرداخت.

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه تنها نمایشگاه تخصصی گردشگری کشور است که در تقویم نمایشگاه‌های بین‌المللی سازمان جهانی جهانگردی ثبت شده است، اظهار داشت: حضور 9 کشور خارجی با 14 غرفه تخصصی از کشورهای مالزی، سنگاپور، اندونزی (بالی)، کنیا، ترکیه، تایلند، امارات عربی متحده، عمان و هلند از جمله ویژگی‌های شاخص این نمایشگاه است.

این مسئول افزود: مراسم افتتاحیه با حضور حداقل 24 سفیر و با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، معاون گردشگری و استاندار فارس برگزار می‌شود.

فعالی با بیان اینکه "هری هوانگ" معاون منطقه شرقی آسیا و اقیانوسیه سازمان جهانی جهانگردی نیز در این نمایشگاه حضور دارد، گفت: در مراسم افتتاحیه متن بیانیه طالب رفاحی دبیرکل سازمان جهانی جهانگردی (UNWTO) توسط وی نیز قرائت می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی فارس در ادامه با اشاره به همزمانی این نمایشگاه با جشن‌های نیمه شعبان تصریح کرد: برگزاری جشنواره خوراک‌های سنتی، برگزاری برنامه‌های فرهنگی و جشنواره‌های بومی عشایری از جمله مسابقات نقاشی کودکان، قرعه‌کشی، مسابقات رادیویی و برگزاری دو سمینار آموزشی تخصصی با عناوین آیین تشریفات و اصول شرکت در نمایشگاه‌ها، همچنین مدیریت ارتباطات با مشتری در صنعت گردشگری با حضور مدیران تأسیسات و موسسات گردشگری و فعالان این حوزه از جمله برنامه‌های جانبی این نمایشگاه است.

رئیس ستاد برگزاری هشتمین نمایشگاه بین‌المللی شیراز در بخش دیگری از سخنانش اضافه کرد: مراسم افتتاحیه چهارشنبه 14 تیر ماه جاری ساعت 16 در تالار حافظ برگزار می‌شود و در ادامه شاهد افتتاح غرفه‌های نمایشگاهی از ساعت 18 در محل دائمی نمایشگاه‌ها در شهرک گلستان و با حضور مقامات حاضر هستیم.

وی در پایان گفت: ساعات بازدید از نمایشگاه از 22-17 در روزهای چهارشنبه 14 تا جمعه 17 تیر ماه جاری است.

انتهای پیام/آ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول