اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حضور شهرداری منطقه 20 در دومین نمایشگاه بین‌المللی بازی‌های رایانه‌ای تهران

خبرگزاری فارس: شهرداری منطقه 20 در دومین نمایشگاه بین‌المللی بازی‌های رایانه‌ای تهران که با شرکت‌های بازی‌سازی 11 کشور دنیا و جمعی از فعالان عرصه بازی‌های رایانه‌ای داخلی در مصلای امام خمینی(ره) برگزار شده است، حضور چشمگیر دارد.

حضور شهرداری منطقه 20 در دومین نمایشگاه بین‌المللی بازی‌های رایانه‌ای تهران

جواد کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران گفت: کانون روباتیک یکی از کانون‌های هفت‌گانه جشنواره شکوفا است که در منطقه 20 به عنوان کانون روباتیک شهر تهران، ثبت‌نام آن آغاز شده است.

مدیر برنامه‌ریزی و توسعه شهری معاونت اجتماعی منطقه 20 و مسئول کانون‌های روبوتیک سرای محله‌های تهران با اشاره به اینکه شهروندان از تمامی سطح شهر تهران تا 15 تیرماه فرصت ثبت‌نام دارند، خاطرنشان کرد:‌ علاقه‌مندان می‌توانند با ورود به سایت اینترنتی www.farhangi.tehran.ir در کانون روباتیک شهر تهران عضو شوند و پس از گذراندن دوره‌های آموزشی تخصصی در مسابقات محله‌ای، منطقه‌ای و سطح شهر تهران شرکت کنند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه دومین نمایشگاه بین‌المللی بازی‌های رایانه‌ای تهران با حضور شرکت‌های بازی‌سازی 11 کشور دنیا و جمعی از فعالان عرصه بازی‌های رایانه‌ای داخلی از ساعت 10 صبح تا 20 هر روز از ششم تا دهم تیرماه در مصلای امام خمینی (ره) برگزار شده است اظهار داشت: غرفه اختصاصی منطقه 20 در این نمایشگاه با محوریت روباتیک دایر است و روبات‌های امدادگر، مین یاب، پرنده، هلماز و سازه‌های فضایی از جمله مواردی است که در این محل به نمایش گذاشته می‌شود.

مدیر برنامه‌ریزی و توسعه شهری معاونت اجتماعی منطقه 20 تصریح کرد:‌ به منظور رفاه حال شهروندان، عضوگیری کانون روباتیک در غرفه روباتیک منطقه 20 این نمایشگاه نیز انجام می‌شود.

این گزارش حاکی است، جشنواره شکوفا در هفت رشته وبلاگ نویسی، رسانه دیجیتالی، روباتیک، برنامه نویسی موبایل، طراحان گرافیکی، توسعه مهارت‌های یارانه‌ای و بازی‌های رایانه‌ای در سطح 374 محله شهر تهران به همت اداره برنامه‌ریزی و توسعه شهری مناطق 22 گانه برگزار می‌شود. بالغ بر 750 تیم روبوتیک در منطقه 20 تشکیل شده که بیشتر اعضای این کانون‌ها در جشنواره‌ها و مسابقات مختلف این رشته، موفق به کسب رتبه‌های جهانی و ملی شده‌اند و با کمک تیم‌های روبوتیک شهرری و اعضای علمی کانون که اکثرا اساتید دانشگاهی جوان و نخبه هستند لیگ‌هایی در رده‌های جونیور، فان و بزرگسالان دسته‌بندی شده است و مسابقات محله‌ای در مرداد ماه برگزار می‌شود و برندگان این مرحله، شهریور ماه در سطح منطقه‌ای مسابقه می‌دهند.

مسابقات بین منطقه‌ای در دی ماه برگزار و جوایز برندگان هم در جشنواره‌ای که در دهه فجر برگزار می‌شود اهدا خواهد شد. 

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول