اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شهرک‌های صنعتی بویین‌زهرا خبر داد

حمایت از صنایع علاقه‌مند برای حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی

خبرگزاری فارس: مدیر شهرک‌های صنعتی شهرستان بویین‌زهرا گفت: هر‌ساله حمایت‌ها و پشتیبانی‌های ویژه‌ای از صنایعی که علاقه‌مند به حضور در نمایشگاه‌های کشوری و بین‌المللی هستند توسط شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین صورت می‌گیرد.

حمایت از صنایع علاقه‌مند برای حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا، حسین اسدی عصر امروز در حاشیه بازدید از شهرک‌های مختلف صنعتی در شهرستان بویین‌زهرا با اشاره اعزام هیئت‌های تجاری و صنعتی برای بازدید از روند توسعه صنعتی در کشور‌های همجوار اظهار کرد: این هیئت‌ها که متشکل از مدیران مسئولان صنایع کوچک استان قزوین هستند به طور مستمر با همکاری اتاق بازرگانی کشور و نیز شرکت نمایشگاه‌های استانی هستند به طور مستمر با حضور در نقاط مهم صنعتی در منطقه در جریان روند چرخه صنعتی در این کشور‌ها قرار گرفته و از تجربیات آنان در زمینه همکاری و تعامل مشترک استفاده می‌کنند.

مدیر شهرک های صنعتی شهرستان بویین‌زهرا با اشاره به حمایت‌های ویژه‌ای که هر‌ساله از سوی شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین در راستای کمک به صنایع برای حضور در نمایشگاه‌های مطرح کشوری و بین‌المللی می‌شود، افزود: این پشتیبانی‌ و حمایت‌ها در تمام زمینه‌ها شامل منابع مالی، اداری و همچنین حمایت‌های دیگر است.

وی با اشاره به برگزاری سمینارهای تخصصی و فوق تخصصی در حوزه بازار و اشتغال صنعتی با حضور کارشناسان و بازرگانان حرفه‌ای در طول سال در استان قزوین تصریح کرد: در راستای همین رویکرد تعامل و همکاری‌های گسترده‌ای در طول سال با انجمن‌ها و نهادهای دیگر صورت می‌گیرد.

مدیر شهرک‌های صنعتی شهرستان بویین‌زهرا برپایی دوره‌های ارتقای مهارت‌های بازاری برای واحد‌های صنعتی کوچک و متوسط استان قزوین را نمونه‌ای دیگر از صد‌ها فعالیت ارزشمند و مفید شرکت ‌شهرک‌های صنعتی استان قزوین در راستای اشاعه هر‌چه بیشتر فرهنگ کار و کارآفرینی در استان بیان کرد و گفت: در حال حاضر برنامه‌ریزی‌های مفصلی با مدیران و کارکنان شهرک‌های صنعتی برای افزایش دوره‌های مهارت آموزی صورت گرفته است.

اسدی با بیان اینکه پیشی‌بینی‌های مقدماتی برای برپایی نمایشگاه‌های دائمی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی همه ساله در این استان صورت می‌گیرد، عنوان کرد: در طول سال 91 قصد داریم که میزان برپایی نمایشگاه‌های صنعتی را افزایش دهیم.

وی تکمیل بانک اطلاعاتی اصناف و واحد‌های تولیدی و صنعتی با رویکرد توسعه محوری در بازار را از برنامه‌های بسیار مهمی دانست که در شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین تا‌کنون صورت گرفته و بیان کرد: امیدواریم که با حمایت‌های هر‌چه بیشتر مسئولان از بخش تولید و صنعت زمینه خود‌کفایی کشور فراهم شده و اقتدار کشور نیز در عرصه اقتصادی تضمین شود.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول