اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته بازاریابی اداره کل گردشگری مازندران:

محل نمایشگاه قائمشهر در شأن نمایشگاه‌های بین‌المللی نیست

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته بازاریابی و تبلیغات اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: محل نمایشگاه دائمی قائمشهر در زیر پل قرار دارد و در شأن برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی نیست.

محل نمایشگاه قائمشهر در شأن نمایشگاه‌های بین‌المللی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، رکسانا کولائیان بعدازظهر امروز در جلسه کمیسیون سرمایه‌گذاری، گردشگری و نمایشگاهی اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی مازندران درباره ایجاد شهرک گردشگری سلامت، اظهار داشت:‌ از اتاق بازرگانی انتظار داشتیم صدای ما را به گوش مسئولان برساند و مشکلات را منتقل کند.

وی ادامه داد:‌ در اغلب جلسات، صنعت گردشگری، آنگونه که باید دیده نمی‌شود در صورتی که گردشگری، آسان‌ترین و کم‌زحمت‌ترین صنعت درآمدزایی است.

کولائیان خاطرنشان کرد:‌ چنانچه دیدگاه مسئولان همان نگاه گردشگری باشد، از این جلسات به نتیجه مطلوب می‌رسیم و در غیر این صورت راه به جایی نمی‌بریم.

مسئول کمیته بازاریابی و تبلیغات اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران یادآور شد: ‌نیازمند تغییر دیدگاه‌ها در رابطه گردشگری هستیم.

این مسئول با اشاره به اینکه سرمایه‌گذار حوزه گردشگری با مشکلات بسیاری روبه‌رو است و در نهایت هم از سرمایه‌گذاری منصرف می‌شود، گفت:‌ در آموزش و پرورش خیاطی و سوزن‌دوزی را لحاظ کرده‌اند، اما یک واحد درسی گردشگری را نگنجاندند.

وی ادامه داد:‌ وقتی زیرساخت مهیا نیست که گردشگر با استفاده از یک جاده مناسب از فرودگاه به سمت شهرهای اطراف برود پس چرا می‌گویند گردشگری مشکل دارد.

کولائیان با اشاره به اینکه آژانس‌های مسافری و گردشگری چه کنند که یارانه آنها حذف شده، اضافه کرد:‌ این آژانس‌ها در برخی ایام سال درآمد جذب می‌کنند تا بتوانند هزینه روزها و ایام باقی‌مانده که درآمد چندانی ندارند، را بپردازند.

این مسئول اذعان داشت:‌ وقتی محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی وجود ندارد، گردشگری نمایشگاه‌های بین‌المللی را در کجا برگزار کند که منجر به جذب گردشگر خارجی شود.

مسئول کمیته بازاریابی و تبلیغات اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران متذکر شد:‌ محل نمایشگاه دائمی قائمشهر که در زیر پل قرار دارد، در شأن برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی نیست.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول