اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 240 شرکت داخلی و خارجی

هشتمین نمایشگاه بین‌المللی مرغداری و دامپروری در مشهد افتتاح شد

خبرگزاری فارس:هشتمین نمایشگاه بین‌المللی مرغداری، دامپروری، شیلات و آبزیان در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد آغاز به کار کرد.

هشتمین نمایشگاه بین‌المللی مرغداری و دامپروری در مشهد افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد در مراسم افتتاحیه هشتمین نمایشگاه بین‌المللی مرغداری، دامپروری، شیلات و آبزیان در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد اظهار داشت: 220 شرکت داخلی و 20 نمایندگی شرکت‌های خارجی در طول مدت برگزاری این نمایشگاه به نمایش آخرین دستاوردهای خود در زمینه دامپروری می‌پردازند.

سیدمحمد سیدی متذکر شد: در همین راستا نمایندگانی از استان‌های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی، تهران، البرز، قم، اصفهان، گلستان، مازندران، فارس، آذربایجان شرقی و غربی، یزد و گیلان و هم‌چنین از کشورهای هلند، دانمارک، ایتالیا، اسپانیا، انگلستان، آلمان، آمریکا، اتریش، چین، مالزی، بلژیک، ترکیه، فرانسه و سویس در این نمایشگاه حضور دارند.

وی به عمده فعالیت‌های شرکت کنندگان در این نمایشگاه پرداخت و متذکر شد: معرفی ظرفیت‌های موجود در بخش دامپروری، شیلات و ‌آبزیان کشور و ایجاد فرصت‌های برقراری ارتباط و شناسایی شرکت‌های معتبر داخلی و خارجی از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد خاطرنشان کرد: افزایش کیفیت تولید و رسیدن به استانداردهای جهانی، ایجاد زمینه‌های مناسب برای بحث و تبادل نظر با استفاده از یافته های علمی، بازاریابی و بررسی امکانات برای صدور کالا به خارج از کشور، یافتن نمایندگان فعال و گسترش ارتباطات از دیگر این اهداف است. 

سیدی گفت: مباحثی در ارتباط با خوراک دام و طیور، مرغداری، پودر ماهی، دارو و مکمل‌های غذایی دام و طیور، تجهیزات و ماشین‌آلات، پرورش دام و طیور، وسایل و تجهیزات شیردوشی و مواد ضد عفونی کننده، سیستم‌های برودتی و سردخانه‌ای، سیستم‌های توزین، تجهیزات آزمایشگاهی، خدمات فنی و مهندسی و مشاوره، نشریات و سایت‌های تخصصی و ارگان‌های دولتی مرتبط از جمله زمینه‌های فعالیت این نمایشگاه است.

وی ادامه داد: این نمایشگاه در وسعتی بالغ بر 16 هزار مترمربع فضای مسقف و روباز برای بازدید علاقه‌مندان دایر شده است.

هشتمین نمایشگاه بین‌المللی مرغداری، دامپروری، شیلات و آبزیان تا 25 تیرماه سال جاری از ساعت 17 الی 23 در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد واقع در انتهای بلوار وکیل‌آباد این شهر میزبان علاقه‌مندان و متخصصان این رشته است.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول