اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در کلارآباد مازندران

گردهمایی روابط عمومی‌ منابع طبیعی کشور آغاز شد

خبرگزاری فارس: هفدهمین گردهمایی تخصصی و آموزشی روابط عمومی‌های ادارات کل منابع طبیعی کشور در مجتمع آموزشی و توانمندسازی شهید ساعی کلارآباد در غرب مازندران آغاز به کار کرد.

گردهمایی روابط عمومی‌ منابع طبیعی کشور آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از عباس آباد، دبیر اجرایی این همایش و مسئول امور استان‌های روابط عمومی سازمان جنگل‌ها و مراتع کشور ظهر امروز در حاشیه برگزاری نخستین روز این همایش بیان داشت: بنابر فرمایش امام راحل که فرموده بودند «هر سازمانی اگر روابط عمومی فعال نداشته باشد مرده است»، ما نیز در این راستا و طی سال‌های اخیر برای ارتقای سطح خدمات سازمان و عملکرد روابط‌ عمومی‌های آن برنامه‌ریزی‌های خوبی در تقویت روابط عمومی‌ها با برگزاری کارگاه‌های آموزشی و ارائه شیوه‌های نوین و همچنین ارتباط مستمر با رسانه‌ها را سرلوحه کارمان قرار دادیم که به اذعان همه خبرنگاران این ارتباط در سطح مطلوبی بوده و تلاش کردیم تا سطح عملکرد و ارائه خدمات روابط عمومی‌های‌مان را به درجه مطلوبی ارتقا بخشیم.

مهدی سعیدی تأکید کرد: بیشتر مسائل آموزشی، بروزسازی و ارزیابی عملکرد سالیانه مسئولان روابط عمومی را نیز در کنار برگزاری این همایش مورد بررسی قرار داده و برای تشویق آنها به روابط‌ عمومی‌ها و مدیران با عملکرد برتر نیز با لوح سپاس و اهدای هدایا تقدیر می‌شود.

وی اذعان داشت: در این گردهمایی دو روزه سعی بر آن داریم مسائل و روش‌های نوین این حوزه را برای کارکنان و مسئولان آن به صورت کارگاه‌های توجیهی توسط کارشناسان متخصص به بحث و گفتگو بگذاریم.

مسئول امور استان‌های روابط عمومی سازمان جنگل‌ها و مراتع کشور تاکید کرد: روز دوم برگزاری این همایش با حضور مشاور وزیر جهاد کشاورزی و مدیرکل روابط عمومی آن همراه خواهد بود.

انتهای پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول