اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به میزبانی خراسان ‌جنوبی صورت گرفت

آغاز گردهمایی اعضای شورای منطقه 5 روابط‌ عمومی‌های وزارت کشور

خبرگزاری فارس: گردهمایی اعضای شورای منطقه پنج روابط‌ عمومی‌های وزارت کشور و مسئولان روابط ‌عمومی دستگاه‌های اجرایی خراسان‌ جنوبی در بیرجند آغاز شد.

آغاز گردهمایی اعضای شورای منطقه 5 روابط‌ عمومی‌های وزارت کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، در گردهمایی اعضای شورای منطقه پنج روابط‌ عمومی‌های وزارت کشور که پیش‌ از ظهر امروز در محل استانداری خراسان‌ جنوبی آغاز شده است، مسئول روابط‌عمومی و امور بین‌الملل وزارت کشور، و مدیران روابط‌عمومی استانداری‌های سیستان و بلوچستان، یزد، کرمان و خراسان‌ جنوبی حضور دارند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان ‌جنوبی در این گردهمایی با اشاره به رسالت خطیر روابط‌عمومی در یک سازمان، اظهار کرد: مسئولان روابط‌عمومی باید تخصص لازم را در این زمینه داشته باشند.

محمدابراهیم افشاری یکی از تلاش‌های اصلی دشمنان در وضعیت فعلی نظام جمهوری اسلامی را ایجاد یأس و ناامیدی در مردم عنوان کرد و گفت: عده‌ای از عوامل داخلی نیز به این شرایط دامن می‌زنند تا دشمن به اهداف خود برسد.

وی پشتوانه اصلی نظام جمهوری اسلامی را مردم دانست و افزود: دشمن برنامه‌ریزی گسترده‌ای برای دور کردن این پشتوانه از اصل نظام جمهوری اسلامی ما انجام داده است اما تاکنون هیچ توفیقی در این زمینه به دست نیاورده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان‌ جنوبی ادامه داد: مردم ما ثابت کردند که اگر پای اصل نظام در کار باشد در هر شرایطی در صحنه حضور پیدا می‌کنند و در انتخابات مجلس نهم که با توطئه‌هایی وضعیت اقتصادی کشور با مشکلاتی مواجه شده بود، این مهم به اثبات رسید.

*در میان اختلافات سیاسی دولت مظلوم واقع شده است

وی تصریح کرد: در گیر و دار برخی از اختلافات سیاسی خدمات دولت مظلوم واقع شد؛ یکی از این مسائل متوقف کردن اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها بود که با وجود برنامه دولت برای اجرای این طرح بودجه کافی به آن اختصاص پیدا نکرد و همه این مسائل به پای دولت نوشته شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان‌ جنوبی اظهار کرد: روابط‌عمومی‌ها باید خدمات دولت را مستندسازی و منتشر کنند تا مردم بیش از پیش در جریان این خدمات باشند و از طرف دیگر نارضایتی‌های موجود را نیز به گوش مسئولان برسانند.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول