اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

26 تیر جاری صورت می‌گیرد

گردهمایی بزرگ هیئت امنای مساجد ماسال

خبرگزاری فارس: امام جمعه ماسال از گردهمایی بزرگ هیئت امنای مساجد به مناسبت دهه نکوداشت مساجد در 26 تیر جاری در این شهرستان خبر داد.

گردهمایی بزرگ هیئت امنای مساجد ماسال

حجت‌الاسلام سیدهادی موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ماسال با اشاره به نزدیکی ماه مبارک رمضان اظهار کرد: بسیاری از مساجد ماسال امام جماعت ندارد.

وی بافت شهرستان ماسال را روستایی عنوان کرد و افزود: روحانیون به صورت فصلی و طرح هجرت در مساجد ماسال حضور پیدا می‌کنند.

موسوی تعداد روحانیون مستقر در ماسال را بسیار محدود خواند و تصریح کرد: بیشترین دوره بهره‌برداری از مساجد در این شهرستان در ماه مبارک رمضان و محرم است.

امام جمعه ماسال از گردهمایی بزرگ هیئت امنای مساجد به مناسبت دهه نکوداشت مساجد در 26 تیر جاری در این شهرستان خبر داد و ابراز کرد: فراخوان هیئت امنای مساجد ماسال برای غبارروبی مساجد انجام شده است.

وی در ادامه به بحث عفاف و حجاب اشاره کرد و گفت: امر عفاف و حجاب مورد تاکید آموزه‌های قرآنی و روایات است.

موسوی با بیان اینکه در مدت 33 سال از عمر پر برکت نظام اسلامی در ترویج آموزه‌های دینی و ارزش‌های اسلامی مانند عفاف و حجاب فعالیت‌های فرهنگی بسیاری انجام شده است، بیان کرد: مواردی در جامعه بروز دارد و دیده می‌شود که آزاردهنده و شکننده است.

امام جمعه ماسال خاطرنشان کرد: بعضی از مسائل در جامعه با کشور امام زمان (عج) و جمهوری اسلامی همخوانی ندارد و افراد به بهانه تابستان، گرما و دریا بی‌حجابی را ترویج می‌دهند.

وی با تاکید براینکه فعالیت‌های فرهنگی تا اندازه‌ای به عنوان ابزار می‌تواند تاثیرگذار باشد، اذعان کرد: در جاهایی که بحث بی‌حجابی و بی‌عفتی سازمان یافته است و تعمد در آن دارند و هنجارشکنی انجام می‌شود، بحث فرهنگی دیگر پاسخگو نیست و باید از قوه قهریه استفاده کرد.

موسوی فعالیت‌های فرهنگی و اقدام‌های قوه قهریه را لازم و ملزوم همدیگر دانست و بیان کرد: با جامعه ایده‌آل فاصله داریم و برای رسیدن به آن باید تلاش کنیم.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول