اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ظهر امروز صورت گرفت

گردهمایی فرماندهان یگان حفاظت منابع طبیعی منطقه زاگرس در اصفهان

خبرگزاری فارس: ظهر امروز گردهمایی فرماندهان یگان حفاظت منابع طبیعی منطقه زاگرس در اصفهان برگزار شد.

گردهمایی فرماندهان یگان حفاظت منابع طبیعی منطقه زاگرس در اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، 19 و 20 تیرماه جاری فرماندهان یگان حفاظت منابع طبیعی منطقه زاگرس در اصفهان حضور دارند و گزارشی از عملکرد خود در راستای حفاظت از عرصه‌ها و مراتع موجود در سطح کشور را ارائه می‌دهند.

اهمیت منابع طبیعی به میزانی است که هر یک از عناصر آن اعم از جنگل، مرتع، آبخیزداری و بیابان تا حد یک رشته تخصصی دانشگاهی پیش رفته است.

منابع طبیعی میراث گران‌بهایی است که با زندگی دیروز و امروز گره خورده است و برخورد علمی و منطقی با آن سبب پایداری اقتصاد، کشاورزی و سلامتی شده و غفلت و دخالت غیر‌ اصولی مانند از بین بردن پوشش گیاهی سبب سیل‌های ویرانگر، آلایندگی محیط زیست، فقر و مهاجرت می‌شود.

ظهر امروز گردهمایی فرماندهان یگان حفاظت منابع طبیعی منطقه زاگرس در اصفهان برگزار شد و این گردهمایی به مدت دو روز در پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی ادامه دارد.

منابع طبیعی به عنوان پشتوانه جهاد اقتصادی به شمار می‌رود، طی سال‌های گذشته فرماندهان منابع طبیعی با جدیت کامل در عرصه حفاظت از عرصه‌های طبیعی کشور گام برداشته‌اند و تلاش آنها در کاهش تخلفات در عرصه‌ها و منابع طبیعی نمودار است.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول