اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم

گردهمایی مبلغان نیمه شعبان برگزار شد

خبرگزاری فارس: همایش مبلغان اعزامی نیمه شعبان به سراسر کشور به همت معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد.

گردهمایی مبلغان نیمه شعبان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم همایش مبلغان اعزامی نیمه شعبان به سراسر کشور ظهر امروز به همت معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با حضور آیت‌الله نجم‌الدین طبسی استاد حوزه علمیه و کارشناس مسائل مهدویت و مبلغین اعزامی در پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار شد.

در این همایش پس از تلاوتی چند از کلام‌الله مجید و پخش سرود جمهوری اسلامی، حجت‌الاسلام زاهوش معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم ایراد سخنرانی کرد.

وی با بیان اینکه این اطلاع‌رسانی و تبلیغ رشد فکری و عقلی جامعه را افزایش می‌دهد تصریح کرد: هر چه فکرها بیشتر رشد کند درک ظهور آسان‌تر می‌شود.          

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با تاکید بر اینکه پیام مهدویت، پیام عاشورا و شب‌های قدر است تصریح کرد: همان اندازه که در شب‌های قدر بهره‌برداری معنوی می‌کنیم، از فضایل نیمه شعبان هم باید بهره ببریم.

در ادامه آیت‌الله نجم‌الدین طبسی از اساتید حوزه علمیه قم و کارشناس مهدویت به ایراد سخن پرداخت و با اشاره به اینکه پیروان آل محمد(ص) فرزندان معنوی حضرت مهدی(عج) هستند اضافه کرد: لحظه‌ای نیست که امام زمان(عج) از اخبار ما بی‌اطلاع باشند.

این استاد حوزه علمیه با تاکید بر اینکه دست وهابیت به خون مسلمین بسیاری آغشته است اضافه کرد: این فرقه یزید را امام ششم خود می‌داند که در مکه، مدینه و کربلا جنایت‌های عظیمی کرد.

آیت‌الله طبسی با اشاره به اینکه حضرت ولی‌عصر(عج) پس از ظهور دستور به احداث مساجد بسیاری در مناطق مختلف از جمله کوفه خواهد داد، خطاب به وهابیون اظهار کرد:‌ اگر رژیم صهیونیستی 60 مساجد را در 60 سال از اشغال فلسطین تخریب کرد، فرقه ضاله شما تاکنون 180 مسجد و حسینیه را در کشور بحرین تخریب کرده است.

خاطر نشان می‌شود: مبلغان اعزامی سراسر کشور از روز چهاردهم تیرماه به مدت سه روز به اقصی نقاط کشور رفته و به شبهات و مباحث مهدوی پاسخ خواهند داد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول