اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور رده‌های مختلف سنی

نخستین همایش عمومی دوچرخه‌سواری طرقبه برگزار شد

خبرگزاری فارس: سرپرست هیئت دوچرخه‌سواری طرقبه شاندیز گفت: با حضور بیش از 80 دوچرخه‌سوار در رده‌های مختلف سنی نخستین همایش عمومی دوچرخه‌سواری شهر طرقبه برگزار شد.

نخستین همایش عمومی دوچرخه‌سواری طرقبه برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از طرقبه، صبح امروز در نخستین گام هیئت دوچرخه‌سواری طرقبه، همایشی به منظور ترویج فرهنگ دوچرخه‌سواری در طرقبه برگزار گردید.

احمد جاهدطلب سرپرست هیئت دوچرخه‌سواری طرقبه شاندیز در این‌باره به خبرنگار فارس گفت: در برنامه‌ریزی‌هایی که با مسئولان تربیت‌بدنی شهرستان و برخی سازمان‌های دیگر صورت گرفت برای نخستین ‌بار همایش عمومی دوچرخه‌سواری طرقبه با حضور بیش از 80 نفر و در رده‌های سنی مختلف برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: این همایش در مسیر کوهستانی طرقبه تا شهرک ارغوان و در فاصله‌ای حدود 5 کیلومتر برگزار شد که استقبال همشهریان از دوچرخه‌سواران در طول مسیر از نکات جالب توجه این همایش بود.

جاهدطلب اظهار داشت: نخستین هدف ما از برگزاری این همایش ترویج فرهنگ دوچرخه‌سواری در بین مردم  است تا بتوان از وسایل نقلیه پاک برای جابه‌جایی در مسیرهای روزانه استفاده کرد.

سرپرست هیئت دوچرخه‌سواری طرقبه شاندیز افزود: دوچرخه‌سواری از بهترین راه‌های کاهش ترافیک و آلودگی‌های زیست‌محیطی است که علاوه بر این مسائل سبب افزایش شادابی و نشاط در جامعه می‌شود.

وی تصریح کرد: همگانی کردن دوچرخه‌سواری و عمومی کردن آن به ‌عنوان یکی از ورزش‌های زیبا و مفرح می‌تواند نشاط را به جامعه هدیه کند و سبب سلامتی و طراوت خانواده‌ها شود.

جاهدطلب اضافه کرد: حضور در همایش‌های ورزشی ضمن افزایش روحیه مشارکت‌پذیری در بین آحاد مردم، فرهنگ توسعه فعالیت‌های ورزشی را در سطح جامعه بهبود بخشیده و با غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان سبب کاهش بسیاری از ناهنجاری‌ها می‌شود.

در پایان این مراسم به تمام شرکت ‌کنندگان هدیه‌ای به رسم یادبود اهدا شد.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول