اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور روستایی استانداری کهگیلویه و بویراحمد:

همایش بزرگ دهیاران کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: با هماهنگی‌های به عمل‌‌آمده، همایش بزرگ دهیاران کهگیلویه و بویراحمد در مرکز استان برگزار می‌شود.

همایش بزرگ دهیاران کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود

ابراهیم جعفری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: دهیاران به عنوان نمایندگان و بازوان توانمند دولت در روستاها هستند و لازم است در راستای عمران، آبادانی و توسعه روستاها ضمن ایجاد تعامل با مردم روستا گام‌های مؤثری بردارند.

لزوم بهره‌گیری دهیاران از شیوه‌های جدید اطلاع‌رسانی در روستاها

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت: مدیریت صحیح منابع و برنامه‌ریزی درست در زمینه پروژه‌های عمرانی و ارائه خدمات عمومی مناسب، سبب جلوگیری از مهاجرت روستائیان به شهرها می‌شود.

جعفری با تأکید بر اهمیت نقش دهیاران در برنامه‌ریزی برای توسعه و پیشرفت هر چه بیشتر روستا خواستار توجه بیشتر مسئولان ادارات و نهادها در خدمات‌رسانی به روستاها شد.

وی با اشاره به نقش دهیاران در پیشبرد اهداف توسعه روستا ابراز داشت: دهیاران برای ارائه خدمات مطلوب به روستائیان باید تعامل و هماهنگی مطلوبی با مسئولان برقرار کنند.

جعفری همکاری و تعامل با مدیران دستگاه‌های اجرایی را یکی از راهکارهای اساسی و مهم در راستای حل مشکلات روستاها عنوان کرد.

وی به نقش مهم دهیار به عنوان مدیر روستا در اطلاع‌رسانی به مردم اشاره کرد و خواستار استفاده دهیاران از شیوه‌های جدید اطلاع‌رسانی برای روستائیان شد.

جعفری خاطرنشان کرد: به برکت انقلاب اسلامی اقدامات ارزنده‌ای در سطح روستاهای کهگیلویه و بویراحمد به منظور رفع محرومیت‌ها صورت گرفته است.

وی با اشاره به توجه ویژه مسئولان نظام و دولت به حل مشکلات روستائیان، یادآور شد: شوراهای اسلامی روستاها و دهیاران باید از فرصت‌های پیش‌رو به منظور ارائه خدمات مطلوب به روستاها تلاش کنند.

تقدیر از چهار دهیار برتر کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری همایش بزرگ دهیاران استان در 29 تیر ماه خبر داد و تصریح کرد: این همایش به منظور تقدیر از زحمات دهیاران و بررسی مشکلات و ارائه راهکارهای مناسب هم‌راستا با همایش‌های کشوری برگزار می‌شود.

جعفری با بیان اینکه همایش بزرگ دهیاران در سالن جهاد کشاورزی یاسوج برگزار می‌شود، افزود: در این همایش از برخی مسئولان کشوری، استاندار کهگیلویه و بویراحمد، معاونان، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، فرمانداران، بخشداران و دهیاران دعوت به عمل آمده است.

وی با اشاره به نقش برگزاری این همایش‌ها در شناسایی و حل مشکلات پیش‌روی روستاها، از دهیاران سراسر استان خواست در این همایش حضوری فعال داشته باشند.

جعفری یادآور شد: در این همایش از چهار دهیار برتر کهگیلویه و بویراحمد تقدیر می‌شود که یکی از این دهیاران، کورش کاظمی دهیار روستای منصورآباد دشتروم است که توانست از میان حدود 25 هزار و 700 دهیار کشور، جزء 11 دهیار برتر قرار گیرد.

به گزارش فارس، کهگیلویه و بویراحمد افزون بر یک‌هزار و 792 روستای دارای سکنه، 17 بخش و 290 دهیاری داشته و جمعیت روستایی این استان افزون بر 320 هزار نفر است.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول