اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ملایر:

نظارت بر قیمت مرغ و توزیع آن با جدیت انجام شود

خبرگزاری فارس: فرماندار ملایر ضمن تأکید بر لزوم نظارت جدی بر توزیع مرغ و قیمت آن گفت: روزانه پنج تن مرغ با قیمت 4 هزار و 700 تومان در هفت مکان مشخص در شهرستان با حضور بازرسین تنظیم بازار توزیع می‌شود.

نظارت بر قیمت مرغ و توزیع آن با جدیت انجام شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، حسن خیریانپور بعد از ظهر امروز در جلسه کمیسیون تنظیم بازار در ملایر با بیان اینکه گران شدن خوراک طیور و نهاده‌های کشاورزی در کشور از عوامل اصلی گرانی مرغ است، افزود: لازم است نظارت و کنترل در روند توزیع مرغ دولتی در شهرستان مد نظر باشد.

وی اظهار داشت: سهمیه توزیع مرغ استان همدان 40 تن است که از این میزان 20 درصد مربوط به شهرستان ملایر است.

فرماندار ملایر با اشاره به اینکه روزانه پنج تن مرغ با قیمت 4 هزار و 700 تومان در هفت مکان مشخص در شهرستان با حضور بازرسین تنظیم بازار شهرستان توزیع می‌شود، بر بحث کیفیت و زمان توزیع مناسب مرغ سهمیه‌ای تأکید کرد.

وی در ادامه از توزیع 260 تن برنج وارداتی و 130 تن برنج ایرانی با قیمت مصوب در سطح شهرستان خبر داد و گفت: باید برای تنظیم بازار کنترل بیشتر و نظارت در توزیع محصولات سهمیه‌ای صورت گیرد و با متخلفان امر برخورد شود.

خیریانپور از آمادگی استان برای توزیع سویا به منظور تأمین غذای مرغداری‌ها خبر داد و اظهار داشت: توزیع این ماده غذایی برای مرغداری‌ها بر اساس سهمیه خواهد بود.

وی بر توزیع متناوب مرغ در شهرهای ازندریان، جوکار، سامن و مناطق حاشیه شهر برای سهولت و دسترسی بهتر مردم به این محصول تأکید کرد.

فرماندار ملایر در بخش دیگری از سخنانش از آغاز نمایشگاه طرح ضیافت در ملایر همزمان با ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود: این نمایشگاه به مدت 10 روز از 26 تیر ماه آغاز به کار می‌کند و محل برگزاری آن نیز در پارک سیفیه ملایر خواهد بود.

وی ابراز داشت: نمایشگاه طرح ضیافت در شهرستان ملایر دارای 75 غرفه خواهد بود که 30 غرفه شامل انواع مواد خوراکی و پروتئینی و... است و سایر غرفه‌ها نیز دیگر اقلام مورد نیاز مردم را تأمین خواهند کرد.

خیریانپور تصریح کرد: اقلام و اجناس نمایشگاه طرح ضیافت با 10 تا 15 درصد تخفیف در اختیار مردم قرار می‌گیرد و بازرسین اداره صنعت، معدن و تجارت همه روزه در محل نمایشگاه حضور داشته و ضمن کنترل قیمت‌ها، با هر نوع تخلف برخورد می‌کنند.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول