اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت قم خبر داد

توزیع مرغ از فردا با نرخ هر کیلو 4700 تومان در بازار قم

خبرگزاری فارس: معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم از ارزان شدن قیمت مرغ در بازار خبر داد و گفت: مرغ از صبح روز چهارشنبه با قیمت مصوب به ازای هر کیلو 4 هزار و 700 تومان در سطح بازار توزیع می‌شود.

توزیع مرغ از فردا با نرخ هر کیلو 4700 تومان در بازار قم

امیر محمدی‌چهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به تلاش سازمان صنعت، معدن و تجارت این استان، برای تنظیم بازار مرغ در روزهای اخیر اظهار کرد: بهای سنگین مرغ در قم شکسته شد و قیمت آن به تعادل رسید.

وی افزود: تلاش‌ها برای تنظیم بازار در توزیع مرغ گرم مؤثر واقع شد و این ماده پروتئینی هم‌اکنون در فروشگاه فرهنگیان با قیمت مصوب به ازی هر کیلو 4 هزار و 700 تومان و در سطح استان با قیمت مصوب به ازای هر کیلو 5 هزار تومان در حال توزیع است.

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم با بیان اینکه تلاش‌ها برای تنظیم بازار در ماه مبارک رمضان ادامه دارد گفت: گوشت مرغ گرم از صبح روز 21 تیرماه با قیمت مصوب به ازای هر کیلو 4 هزار و 700 تومان در سطح بازار توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه نگرانی برای تامین گوشت مرغ در ایام ماه مبارک رمضان وجود ندارد تصریح کرد: توزیع مرغ با قیمت مصوبی که اعلام شد در نمایشگاه طرح ضیافت و تمام فروشگاه‌های بزرگ استان و بازار سطح شهر ادامه دارد.

محمدی‌چهر اضافه کرد: گوشت مرغ به اندازه مورد نیاز موجود است و هیچ‌گونه کمبودی در این زمینه وجود ندارد.

وی افزود: در صورتی که در ایام ماه مبارک رمضان کمبودی برای تامین مرغ در سطح بازار حس شود، گوشت مرغ منجمد که به همین منظور از کشورهای همسایه وارد قم شده در سطح بازار توزیع خواهد شد.

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم در بخش دیگری از سخنان خود به دلایل کاهش قیمت مرغ در سطح استان اشاره و تصریح کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم برای تنظیم بازار به توزیع کنجاله بین مرغداری‌هایی که با این سازمان قرارداد بسته بودند اقدام کرده است.

وی اضافه کرد: به ازای هر کیلو مرغ، یک کیلو کنجاله با قیمت مصوب کیلویی 900 تومان در حال توزیع است.

محمدی‌چهر به قیمت تخم مرغ در سطح بازار اشاره و ابراز کرد: تخم مرغ به ازای هر کیلو با قیمت مصوب 2 هزار و 300 تومان در عمده‌فروشی‌ها و کیلویی 2 هزار و 500 تومان در مغازه‌ها به صورت متعادل در حال توزیع است.

 

توزیع 1800 تن برنج خارجی با قیمت یارانه‌ای

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: 40 فروشگاه زنجیره‌ای در سطح استان قم انتخاب شده‌اند تا نسبت به فروش اقلام و کالاهای مورد نیاز مردم به صورت یارانه‌ای اقدام کنند.

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم اضافه کرد: 700 تن برنج ایرانی با قیمت یارانه‌ای در فروشگاه‌های منتخب عرضه شده و برای استقبال از ماه مبارک رمضان 1800 تن برنج خارجی با کیفیت مرغوب با قیمت یارانه‌ای در همین فروشگاه‌ها عرضه می‌شود.

وی ادامه داد: برای تنظیم بازار و استقبال از ماه مبارک رمضان نمایشگاه طرح ضیافت همزمان با کل کشور در 27 تیرماه به مدت یک هفته با 100 غرفه در محل دائمی نمایشگاه‌های استان قم برپا خواهد شد.

محمدی‌چهر خاطر نشان کرد: تمام اجناس و اقلام عرضه شده در نمایشگاه طرح ضیافت با 15 درصد زیر قیمت بازار توزیع می‌شود.

انتهای پیام/و10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول