اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شعبه چهارم تعزیرات حکومتی خراسان‌شمالی خبر داد

ضبط یک تن مرغ توسط تعزیرات حکومتی خراسان‌شمالی

خبرگزاری فارس: رئیس شعبه چهارم تعزیرات حکومتی خراسان‌شمالی از ضبط یک تن مرغ توسط تعزیرات حکومتی استان به نفع دولت خبر داد.

ضبط یک تن مرغ توسط تعزیرات حکومتی خراسان‌شمالی

امید جلیلی‌تقویان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: این مرغ‌ها در شرایط غیربهداشتی حمل و قرار بود در استان توزیع شود.

وی با بیان اینکه در این زمینه پرونده‌ای از سوی شبکه دامپزشکی تشکیل و موضوع برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی استان ارسال شد، گفت: این پرونده در این شعبه تعزیرات رسیدگی که رای به ضبط این یک تن مرغ به نفع دولت داده شد.

جلیلی‌تقویان با بیان اینکه هم‌اکنون این مرغ‌ها برای نمونه‌گیری و آزمایش در اختیار دامپزشکی گذاشته شده است، افزود:‌ بر همین اساس مقرر شده تا پس از اطمینان از سلامت این مرغ‌های آماده طبخ از طریق روال قانونی توزیع شود.

وی با تاکید بر اینکه توزیع مرغ باید بر اساس شرایط بهداشتی صورت بگیرد، تصریح کرد: اخیراً در پی مشکلات در بازار مرغ، برخی از افراد سودجو اقدام به خرید مرغ از روستاها و ذبح و حمل در شرایط غیربهداشتی می‌کنند.

رئیس شعبه چهارم تعزیرات حکومتی خراسان‌شمالی با تاکید بر اینکه حمل غیربهداشتی مرغ باعث شیوع برخی بیماری‌ها می‌شود،‌ گفت: البته اکیپ‌های دامپزشکی در این زمینه نظارت‌های مستمری را داشته و در صورت مواجهه با تخلفات، پس از تشکیل پرونده موضوع را به تعزیرات حکومتی استان ارجاع می‌دهند.

وی اظهار کرد:‌ علاوه بر اکیپ‌های دامپزشکی، بازرسان بهداشتی نیز در سطح بازار فعال بوده و در این زمینه رصدها و نظارت‌های لازم را دارند.

انتهای پیام/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول