اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مدت 45روز

توزیع مرغ 4700تومانی در بازارهای روز کوثر اصفهان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان گفت: در صورت تعهد حمایتی دولت از مرغ‌داران فروش مرغ در بازارهای روز کوثر اصفهان به قسمت 4700 تومان به فروش می‌رسد.

توزیع مرغ 4700تومانی در بازارهای روز کوثر اصفهان

سید رضا حکیم فعال در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اینکه قیمت مرغ مدتی در نوسان و روبه افزایش بود، اظهار کرد: با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت قرار شد که با توزیع سویا به نرخ دولتی به مرغداری‌ها، مرغ‌داران همچنان تولید خود را افزایش دهند.

وی با اشاره به اینکه  بازارهای روز کوثر مواد غذایی را به نرخ های کمتر به مردم عرضه می‌کند، افزود: شرکت‌های مرغ طرف قرارداد با بازارهای روز کوثر موظف هستند هر روز 50 تن مرغ به این بازارها عرضه کنند.

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان تصریح کرد: از روز گذشته توزیع مرغ 4700 تومانی در بازارهای روز کوثر آغاز و مورد استقبال عموم مردم قرار گرفته است.

وی تاکید کرد: در تمامی 10 بازار روز کوثر در سطح شهر اصفهان توزیع مرغ تازه عرضه می‌شود.

حکیم فعال ادامه داد: پیش‌بینی شده است که توزیع مرغ در صورت تعهد دولت به مرغ‌داران تا پایان ماه مبارک رمضان به قیمت کیلویی 4700 تومان به فروش برسد.

انتهای پیام/س30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول