اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شوشتر:

2 برابر ظرفیت بازار شوشتر مرغ توزیع می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شوشتر از توزیع مرغ دولتی در سطح شهرستان شوشتر 2 برابر ظرفیت بازار خبر داد.

2 برابر ظرفیت بازار شوشتر مرغ توزیع می‌شود

مسعود رجب‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: توزیع مرغ دولتی در سطح شهرستان شوشتر در شرایط کنونی با 2 برابر ظرفیت بازار در حال توزیع است ولی مردم ولع زیادی برای خرید مرغ به دلیل نگرانی از گرانی بیشتر پیدا کرده‌اند.

وی افزود: در سال گذشته در تیرماه روزانه پنج تن مرغ کشتار روز به بازار عرضه می‌شد ولی در شرایط کنونی روزانه 9.7 تن و گاها 10 تن مرغ کشتار روز تازه به قیمت دولتی به بازار عرضه شوشتر تزریق می‌شود ولی باز هم صف‌های خرید مرغ در سطح شهرستان کوتاه نمی‌شود.

وی تأکید کرد: مردم مطمئن باشند که قیمت به وجود آمده برای مرغ کاذب است و تنها حرکتی روانی است و با اندکی صبر این قیمت در بازارهای شهرستان شوشتر شکسته خواهد شد.

رجب‌زاده با اشاره به اینکه مردم تنها نیازهای خود را درباره مرغ رفع کنند، تأکید کرد: انبار مرغ در منزل مشکلی را حل نمی‌کند و در تلاش هستیم تا با عرضه بیشتر مرغ در روزهای آینده گامی اساسی برای کاهش تقاضا در سطح شهرستان شوشتر برداریم.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شوشتر خاطرنشان کرد: قیمت مرغ در بازار شوشتر در روزهای آینده تثبیت می‌شود و این مشکلات برطرف خواهد شد.

وی تأکید کرد: در سال‌جاری نمایشگاه ضیافت در شهرستان شوشتر برگزار نمی‌شود و این نمایشگاه در آستانه بازگشایی مدارس برپا خواهد شد.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول