اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست صنعت، معدن و تجارت رودبار خبر داد

توقیف محموله 39 تنی مرغ زنده در رودبار

خبرگزاری فارس: سرپرست صنعت، معدن و تجارت رودبار از توقیف محموله مرغ 39 تن مرغ زنده در این شهرستان خبر داد.

توقیف محموله 39 تنی مرغ زنده در رودبار

به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار، فردین نجاتی عصر امروز در جلسه صنعت، معدن و تجارت این شهرستان با اشاره به اینکه توقیف محموله مرغ زنده در دو مرحله صورت گرفته است، اظهار کرد: بازرسان این اداره با همکاری نیروی انتظامی و دامپزشکی رودبار موفق به ممانعت از خروج 39 تن مرغ زنده از استان در رودبار شدند.

وی افزود: در مرحله نخست 37 تن مرغ زنده که در 14 کامیون حمل طیور قرار داشت در هنگام خروج غیر قانونی از گیلان در شهرستان رودبار توقیف شد.

این مسئول با بیان اینکه متخلفان با تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی معرفی شدند، ادامه داد: مرغ‌های محموله مذکور پس از توقیف به کشتارگاه‌های صنعتی منطقه تحویل داده شدند و پس از آماده سازی 6 تن از آن با نرخ مصوب هر کیلو 4 هزار و 700 تومان در شهرستان رودبار توزیع و بقیه مرغ‌ها برای عرضه در رشت ارسال شد.

نجاتی با اشاره به مرحله دوم توقیف مرغ زنده در رودبار، ابراز کرد: در مرحله دوم یک محموله دو تنی مرغ زنده که با یک کامیون در حال خروج از استان بود توقیف شد.

وی خاطرنشان کرد: این محموله مرغ نیز پس از آماده‌سازی در رودبار با نظارت بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت این شهرستان و با نرخ مصوب مذکور توزیع شد.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول