اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت تکواندو کاشان؛

عدم تعامل سیمای اصفهان دور از انتظار بود

خبرگزاری فارس: رییس هیات تکواندو شهرستان کاشان از عدم پوشش گزارش سی و چهارمین دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی بزرگسالان کشور و انتخابی تیم ملی توسط شبکه استانی اصفهان ابراز گلایه کرد.

عدم تعامل سیمای اصفهان دور از انتظار بود

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، ابوالفضل صدرائیه شامگاه امروز در جمع خبرنگاران با ابراز تأسف از عدم پوشش گزارش مسابقات توسط سیمای استانی اصفهان، اظهار داشت: به دلیل عدم پوشش گزارش بازی‌ها یک میلیارد و 400 میلیون ریال اسپانسر بازی‌ها از همکاری با هیئت تکواندو شهرستان کاشان خودداری کرد.

وی افزود: از صدا و سیمای استان اصفهان انتظار می‌رفت رویداد مهمی چون مسابقات قهرمانی تکواندو بزرگسالان کشور انتخابی تیم ملی که به میزبانی شهرستان کاشان برگزار می‌شد پوشش تصویری دهد.

رئیس هیئت تکواندو شهرستان کاشان، هزینه برگزاری مسابقات تکواندو در کاشان را 500 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: بخشی از این هزینه توسط شرکت کاوه کویر و بخشی از آن نیز توسط فدراسیون تکواندو تأمین شده است.

وی تلاش برای پخش زنده مسابقات را مهمترین عامل تأخیر یک ساعته مراسم افتتاحیه این رقابت‌ها عنوان کرد و گفت: تلاش‌های زیادی از سوی معاون استاندار اصفهان و فرماندار ویژه کاشان برای متقاعد نمودن مدیرعامل سیمای اصفهان برای پخش مستقیم بازی‌ها صورت گرفت.

صدرائیه کسب رده دوازدهم شهرستان کاشان در رنکینگ فدراسیون تکواندو را حائز اهمیت خواند و گفت: کاشان توانست در بین 32 استان شرکت‌کننده به این جایگاه دست یابد و در حقیقت این شهرستان بالاتر از 20 استان کشور که همگی دارای ظرفیت‌ بالای تکواندو هستند قرار گرفته است.

وی در پایان سطح کمی و کیفی مسابقات و همچنین میزبانی شهرستان کاشان در این دوره از رقابت‌ها را بالاتر از دوره قبل این رقابت‌ها دانست و گفت: میزبانی موفق شهرستان کاشان با تلاش نهادهایی مانند فرمانداری ویژه شهرستان کاشان، دانشگاه آزاد اسلامی، سازمان اتوبوسرانی، سازمان رفاهی تفریحی، اورژانس 115 و نیروی انتظامی شهرستان کاشان محقق شد.

انتهای پیام/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول