اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایحان‌شرقی:

ملموس‌ترین شیوه خدمتگزاری خدمت در حوزه امنیت است

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان‌شرقی ملموس‌ترین شیوه خدمتگزاری را خدمت در حوزه امنیت دانست و گفت: رابطه مردم و حکومت در جمهوری اسلامی بر پایه احساس امنیت است.

ملموس‌ترین شیوه خدمتگزاری خدمت در حوزه امنیت است

به گزارش خبرگزاری فارس از ملکان، احمد علیرضابیگی صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان ملکان، با بیان اینکه مردم ایران شایسته بهترین خدمات هستند، اظهار کرد: امنیت، بدیهی‌ترین نیاز مردم برای ادامه حیات است که بر تمام شئون زندگی اثرگذار بوده و در سایه امنیت است که مردم می‌توانند از آرمان‌ها و اعتقادات خود دفاع کنند.

وی ملموس‌ترین شیوه خدمتگزاری را خدمت در حوزه امنیت دانست و گفت: رابطه مردم و حکومت در جمهوری اسلامی بر پایه احساس امنیت است و بر این اساس هرگاه که مردم احساس کرده‌اند نظام به حضور آنها نیاز دارد به صحنه آمده و دشمنان را ناامید کرده‌اند.

بیگی افزود: دلبستگی مردم به انقلاب اسلامی و تلاش آنها برای مایوس کردن دشمن در راهپیمایی‌ها و انتخابات به وضوح مشاهده می‌شود و تحرکات سیاسی در داخل و خارج کشور برای دلسرد کردن مردم هیچ تاثیری در این زمینه نداشته است.

استاندار آذربایجان‌شرقی در ادامه برقراری امنیت را عامل موفقیت دولت در طرح‌های بزرگ دانست و اظهار کرد: یکی از محورهای اساسی فعالیت دولت، پاسخ به نیاز اشتغال جوانان است و این امر زمانی محقق خواهد شد که فضای امن و سالم برای جذب سرمایه‌گذاری و فعالیت‌های اقتصادی مهیا باشد.

وی، فضای استان آذربایجان‌شرقی از نظر جذب سرمایه‌گذاری را مساعد توصیف کرد و افزود: در شرایطی که دشمن با اعمال تحریم‌های مختلف برای اخلال در روند توسعه کشورمان تلاش می‌کند شاهد حضور سرمایه‌گذارانی از کشورهای مختلف در آذربایجان‌شرقی هستیم.

بیگی ادامه داد: برگزاری چند همایش اقتصادی و سرمایه‌گذاری در استان حاکی از محوریت آذربایجان‌شرقی و تبریز در فعالیت‌های اقتصادی است.

همچنین مراسم اعطای سردوشی به افسران نیروهای مسلح و تجلیل از چند خانواده شهید شهرستان ملکان نیز با حضور استاندار آذربایجان‌شرقی انجام شد.

استاندار آذربایجان‌شرقی که برای شرکت در نشست شورای برنامه‌ریزی استان به ملکان سفر کرده است، در بدو ورود به این شهرستان با حضور در گلزار شهدای انقلاب، با اهدای گل و قرائت فاتحه به مقام شهیدان ادای احترام کرد.

علیرضابیگی که امروز و فردا میهمان مردم شهرستان ملکان است، همچنین در نشست کارآفرینان و جلسه کارگروه توسعه بخش کشاورزی این شهرستان شرکت می‌کند.

وی دیدارهایی نیز با خانواده‌های شهدا و ایثارگران و روحانیون ملکان خواهد داشت و صبح جمعه در همایش پیاده‌روی همگانی در این شهرستان شرکت خواهد کرد.

شهرستان ملکان با 110 هزار نفر جمعیت در 150 کیلومتری جنوب تبریز مرکز آذربایجان‌شرقی واقع است.

انتهای پیام/و20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول