اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همایش جبهه پایداری انقلاب اسلامی‌ـ 5

کوچک‌زاده:‌ دولت خدمتگزاری را جایگزین اشرافی‌گری کرد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر با اشاره به خدمات دولت نهم گفت: دولت جریان اشرافی‌گری را متوقف و خدمتگزاری را جایگزین کرد.

کوچک‌زاده:‌ دولت خدمتگزاری را جایگزین اشرافی‌گری کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، مهدی کوچک‌زاده در همایش جبهه پایداری انقلاب اسلامی در شهرستان ری با اشاره به خدمات دولت نهم اظهار کرد: دولت جریان اشرافی‌گری را متوقف و خدمتگزاری را جایگزین کرد و در راستای خدمت‌رسانی به مردم گام برداشت.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر با بیان اینکه امروز برخی از افراد جبهه متحد، ما را به دلیل اینکه چرا در دولت نهم از دولت حمایت می‌کردیم سرزنش کرده و می‌گویند مگر ما نمی‌گفتیم؛ در حالی که این خودش جای سئوال است که چرا شما در زمانی که مقام معظم رهبری خدمات دولت را بازگو کرده و بر همراهی مسئولان تاکید می‌کردند شما چرا چیزی گفتید.

وی در ادامه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در شهریور ماه سال 87 نسبت به تلاش‌های دولت عنوان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند «خصوصیت ممتازی در این دولت است، دولت کار، دولت حرکت و اقدام است،‌ شعار و گفتمان کلی این دولت مطابق بر گفتمان انقلاب و امام است، در این دولت استکبارستیزی است، در این دولت از روندی که غرب می‌خواست نفوذ کند جلوگیری شد» و ما نیز از این دولت دفاع می‌کردیم.

کوچک‌زاده عنوان کرد: اعتقاد قلبی دارم که اگر در این دولت لغزش به‌وجود آمد به دلیل چوب‌ها و سنگ‌هایی بود که به سمت دولت زده می‌شد.

وی در ادامه با اشاره به دو سفری که همراه رئیس جمهور بوده است، عنوان کرد: یک سفر قبل از ریاست جمهوری در یزد همراه احمدی‌نژاد بودم و یک سفر بعد از ریاست جمهوری؛ و به حق رئیس جمهور خیلی کار برای مردم انجام می‌دهد.

انتهای پیام/و۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول