اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده منتخب مردم کرمانشاه در مجلس:

از 4 سال خدمتگزاری به مردم نهایت استفاده را می‌کنم

خبرگزاری فارس: نماینده منتخب مردم کرمانشاه در مجلس نهم گفت: با انتخابات و اعتماد مردم کرمانشاه‌، 4 سال فرصت خدمتگزاری به کرمانشاهیان را دارم.

از 4 سال خدمتگزاری به مردم نهایت استفاده را می‌کنم

سید سعید حیدری‌طیب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: با اتمام رقابت‌های انتخاباتی از این زمان به بعد باید به دوستی و یکدلی برای آباد کردن کرمانشاه فکر کرد.

حیدری‌طیب تصریح کرد: با وجود کارهای بسیاری که در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در کرمانشاه انجام شده است‌، کاستی‌هایی نیز وجود دارد و این می‌طلبد که با جان و دل برای کرمانشاه و کرمانشاهیان کار کنیم.

وی تاکید کرد: امروز باید با توکل به خداوند و یکدلی دست به دست هم دهیم و در راستای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و رفع مشکلات مردم تلاش کنیم.

منتخب مردم کرمانشاه در مجلس نهم افزود: مردم غیور کرمانشاه‌، وفاداری خود را به نظام در تمام مواقع نشان داده‌اند و حال ما نمایندگان وظیفه داریم جواب این بزرگواریشان را بدهیم.

وی ادامه داد: ایران اسلامی در سایه ولایت و با پشتوانه مردم، شکوه و اقتدار خود را در دنیا حفظ کرده و رمز این شکوه‌، اتحاد و ولایتمداری است.

حیدری‌طیب گفت: وظیفه سنگینی بر دوش تمام مسئولان نظام و نمایندگان مردم وجود دارد که خدمتگزار مردم باشند و آرمان‌های امام(ره) و شهدا را حفظ کرده و ادامه دهنده این راه باشند.

انتهای پیام/ل20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول