اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کردستان:

خدمتگزاری در کردستان به یک فرهنگ تبدیل شده است

خبرگزاری فارس: استاندار کردستان گفت: روش اصولگرایی را بر مبنای خدمت به مردم در کردستان آغاز کردیم به گونه‌ای که اکنون خدمتگزاری صادقانه در مسئولان این استان به یک فرهنگ تبدیل شده است.

خدمتگزاری در کردستان به یک فرهنگ تبدیل شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، علیرضا شهبازی در دیدار با اعضای جمعیت نیروهای انقلاب اسلامی کردستان در سنندج اظهار داشت: در قبول مسئولیت هدفی جز خدمتگزاری به مردم در قالب‌های مختلف را نداریم و سعی می‌شود که این مهم در مدیران و بدنه ادارات به یک فرهنگ واقعی و ماندگار تبدیل شود.

وی خاطرنشان کرد: مردم کردستان اکنون طعم خدمتگزاری واقعی را چشیده‌اند و ارتباط عاطفی آنان با مجموعه مدیران و به‌ویژه شخص استاندار این ادعا را عینیت می‌بخشد.

استاندار کردستان تغییر برخی از مدیران و استفاده از توان مدیران شاخص و جایگزین را زمینه دستیابی به این موفقیت خواند و تصریح کرد: استفاده از نیروهای بومی توانمند استان اولویت جایگزینی مدیران ناکارآمد دستگاه‌های اداری است.

وی با اشاره به اینکه انتقاد سازنده از مدیران زمینه پوشش نقاط ضعف و تبدیل آنها به نقاط قوت است، خط‌کشی در بین مدیران را کار نادرستی خواند و گفت: باید از ظرفیت و توان مدیران تابع ولایت و دوستدار نظام اسلامی در بخش‌های مختلف مدیریتی استفاده کرد.

شهبازی یادآور شد: اگرچه ضعف‌هایی در اجرای پروژه‌های عمرانی استان وجود دارد اما موفقیت‌های زیادی در این راستا حاصل شده و مجموعه اصولگرایان با ارائه راهکارها و ایده‌های مختلف می‌توانند ما را در رسیدن به اهداف یاری نمایند.

استاندار کردستان اشکال خدمتگزاری واقعی به مردم در این استان را کارشناسان و کارمندان بدنه دستگاه‌های اداری دانست و خاطرنشان کرد: برخی از این افراد تنها به گیر دادن و جواب (نه) گفتن به ارباب رجوع عادت کرده‌اند.

به گفته وی، اکنون که خدمتگزاری صادقانه به مردم در مجموعه مدیریتی استان به یک فرهنگ واقعی تبدیل شده است، تلاش برای همراه کردن بدنه ادارات نیز با مجموعه مدیران نیاز به فرهنگ‌سازی دارد که در این راستا هم اقداماتی صورت خواهد گرفت.

استاندار کردستان اختصاص اعتبارات ویژه برای پروژه‌های طرح مهر ماندگار، افزایش 25 برابری اعتبارات سدسازی، اخذ مجوز برای استخدام 3 هزار نفر و حرکت‌های عظیم در مسائل اقتصادی و سایر طرح‌های زیرساختی را از جمله اقدامات دولت برای رشد شاخص‌های توسعه در کردستان ذکر کرد.

شهبازی در پایان گفت: خدمت به مردم این استان سرلوحه کار مدیران است و قدرشناسی مردم کردستان مسیر را برای ارائه خدمات بیشتر از سوی مسئولان تسهیل کرده است.

انتهای پیام/ح20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول