اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

منتخب مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس:

معلم قالب شخصیت خدمتگزاری را در ذهن جامعه ایجاد می‌کند

خبرگزاری فارس: منتخب مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس گفت: آن کسی که در مرحله اول قالب شخصیت خدمتگزاری را در ذهن افراد جامعه ایجاد می‌کند، معلم است.

معلم قالب شخصیت خدمتگزاری را در ذهن جامعه ایجاد می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، فرج‌الله عارفی ظهر امروز در آیین تجلیل از مقام معلم در جیرفت ضمن گرامیداشت یاد شهید مرتضی مطهری و معلم بزرگ بشریت در قرن حاضر امام خمینی(ره) اظهار داشت: ما هرچه داریم از معلمان داریم.

وی افزود: مقام معظم رهبری در چند روز گذشته فرمودند، «همه ما به ویژه شما معلمان که همواره پرچم‌دار و راهور حرکت جامعه به سوی تعالی هستند، بیش از هر کسی می‌توانند این تفکر و اندیشه و درخواست ولایت  را عملی کنند که آن بحث الگوسازی است.»

عارفی با بیان اینکه معلم در تمام لحظات کار و ابراز محبتش و انواع رفتارهایش الگو است، تصریح کرد: اگر جامعه ما به کمال برسد همه نتیجه الگوسازی معلم است.

وی با بیان اینکه معلم معارفی را از ذهن زلال و شفاف به دانش‌آموز منتقل می‌کند، خاطرنشان کرد: اگر معلم شجاعت و خطرپذیری را در دانش‌آموز نهادینه کند، شجاعت و توانمندی او نتیجه کار معلم است و اگر جامعه‌ای به سوی شقاوت برود، نتیجه الگو بودن معلم است، لذا معلم می‌تواند در زمینه الگو نشانه باشد.

منتخب مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر همه کسانی که در سطوح مختلف کشور خدمت می‌کنند، آنچه که محصول خدمت آنها است، سبب آرامش جامعه باشد، این نتیجه اولیه کار معلم است و عکس آن هم صادق است.

عارفی ابراز داشت: اگر تدبیر برای امور مردم می‌شود، تا جامعه به سمت کمال برود، نتیجه کار معلم است، زیرا آن کسی که در مرحله اول قالب شخصیت  خدمتگزاری را در ذهن نوجوان و کودک ایجاد کرد، معلم است.

وی با بیان اینکه رسالت معلمی به ویژه در الگو سازی بسیار مهم است، اذعان داشت: هدف ما این است که پرچم عدالت را در جهان برافرازیم و دنیا را متأثر از اندیشه خود قرار دهیم، باید الگوها را در همه عرصه‌ها ایجاد کنیم.

عارفی تصریح کرد: اگر ما در قدرت مافوق علمی استکبار جهان را دچار ترس قرار دایم نتیجه الگوسازی است، این پیام مقابله جوان و نوجوان ما در زمان جنگ است که شما هم می‌توانید.

وی با اشاره به لزوم الگو سازی در جامعه گفت: در شهرستان جیرفت هم همین طور باید الگو ارائه کنیم.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول