اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم فیروزآباد، قیروکارزین و فراشبند در مجلس:

فرصت خدمتگزاری را صرف جوسازی‌ها نکنیم

خبرگزاری فارس: نماینده مردم فیروزآباد، قیروکارزین و فراشبند در مجلس گفت: پرداختن به مسائل حاشیه‌ای به مصلحت منطقه نیست و نباید فرصت خدمتگزاری خود را صرف جوسازی‌ها کنیم.

فرصت خدمتگزاری را صرف جوسازی‌ها نکنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از قیروکارزین، نادر فریدونی در جلسه شورای اداری شهرستان قیروکارزین اظهار داشت: از دیدگاه مقام معظم رهبری علم، اخلاق و عدالت باید از اصول کاری تمام خدمتگزاران به نظام باشد و آن‌ها با ملبس شدن به این سه اصل و خدمت صادقانه موجب پیشرفت کشور در تمام ابعاد شوند.

وی ایجاد انگیزه و امید را در مردم و تلاش برای رسیدن به اهداف چشم‌انداز کشور را وظیفه مسئولان دانست و خاطرنشان کرد: مدیریتی شایسته است که در سایه اطاعت از قانون انعطاف‌پذیری داشته و برای مشکلات مردم راه‌حلی ارائه دهد چراکه برترین کارها سخت‌ترین آن‌ها بوده و هوشیار باشیم که آینده دست‌یافتنی نیست بلکه ساختنی است.

فریدونی با اشاره به مذاکرات گروه 5+1 در موضوع هسته‌ای ایران تصریح کرد: امروز ترس دشمن حقوق هسته‌ای ملت و ایران  نیست بلکه تمام وحشت آنان به فرموده مقام معظم رهبری از اسلام و ایران اسلامی است و با جهانی شدن اسلام این متکبران در جهان جایی ندارند.

نماینده مردم فیروزآباد، قیروکارزین و فراشبند در مجلس حماسه حضور ملت در انتخابات مجلس را حماسه‌ای بزرگ در راستای مایوس کردن دشمنان و غرور و اقتدار کشور دانست و گفت: این حضور تجدید‌بیعتی با امام و آرمان‌های انقلاب بود و سبب عقب‌نشینی دشمنان در بسیاری از مواضع خود شد و حضور بیش از 90 درصدی در این حوزه انتخابیه نیز با توجه به تمام حساسیت‌ها نشان از رشد اساسی فرهنگ و بینش سیاسی مردم و اقتدار نظام داشت.

عضو کمیسیون انرژی مجلس اضافه کرد: مدیران باید خلاق و به روز بوده و بحث تکریم ارباب رجوع از اولویت‌های هر اداره باشد و با کنار گذاشتن تشریفات اضافی وظیفه خدمتگزاری خود را انجام دهیم.

فریدونی گفت: باید با دوری جستن از جوسازی‌ها و موارد حاشیه‌ای و با تبعیت از رهبری و تعهد عملی و خالصانه برای ایجاد همدلی و جلب اعتماد مردم به نظام حرکت کرده و ارزش‌ها را به پای پست و مقام نگذاریم.

وی از عضویت در فراکسیون‌های مختلف مجلس برای پیگیری مطالبات مردم حوزه انتخابیه خود خبر داد و اظهار داشت: در بحث مشکل آب شرب، وضعیت محورهای مواصلاتی این سه شهرستان و همچنین رسیدگی به وضعیت نیروهای شرکتی تذکراتی به صورت کتبی و شفاهی به وزرای نیرو، راه و شهرسازی و وزیر آموزش و پرورش در صحن مجلس ارائه شد تا در زمینه رفع آن قدمی برداشته شود.

نماینده فیروزآباد، قیروکارزین و فراشبند در مجلس ضعف در نظارت را از مشکلات کشور دانست و تصریح کرد: مسئولان نظارت‌های خود را قوی‌تر کرده و در برابر مسئولیت‌ها پاسخگو باشند ضمن اینکه گزارش عملکرد خود را به صورت سه ماهه از طریق مدیریت شهرستان در اختیار نماینده مردم در مجلس قرار دهند تا برای رسیدگی به مشکلات قدم برداریم.

فریدونی در پایان افزود: باید با توجه به نامگذاری سال‌های اخیر در زمینه اقتصادی توسط مقام معظم رهبری و توجه ویژه ایشان به مسائل اقتصادی و معیشتی مردم با همت و تلاش به فرمان معظم‌له لبیک گفته و در این راستا قدمی اساسی برداریم.

انتهای پیام/ز10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول