اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه:

خدمتگزاری در سایه حاکمیت اسلام مقدس است

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: کسی که در ملک و سایه حاکمیت اسلام خدمتگزاری کند شغل و کار او مقدس است.

خدمتگزاری در سایه حاکمیت اسلام مقدس است

حجت‌الاسلام اسماعیل حسینی‌مقدم در جلسه گزارش عملکرد اداره‌های کل اوقاف و امور خیریه و منابع طبیعی غرب کشور که ظهر امروز در دانشکده علوم قرآنی برگزار شد اظهار کرد: خدمتگزاران مجموعه انفال و منابع طبیعی در استان های غرب کشور همان سرمایه گرانسنگی هستند که در معرفی آن خداوند متعال فرموده است" انفال ملک خداست "‌.

حسینی‌مقدم تصریح کرد: سه گروه هستند که تا قیامت پرونده آنها مفتوح باقی می‌ماند که خدمتگزاران وقف و خدمتگزاران انفال نیز جزو این گروه هستند.

وی افزود: کسی که در ملک و سایه اسلام و نظام اسلامی خدمتگزاری کند شغل و کار او مقدس است که خدمتگزاران مجموعه انفال و منابع طبیعی و وقف نیز از این دست هستند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خاطرنشان کرد: بنابر فرموده‌های رسول گرامی اسلام، ضرورت ندارد کسی که صدقه می‌پردازد مالک‌، آن صدقه باشد چراکه کسی که پایه‌گذار صدقه جاریه نیز باشد مشمول این بند خواهد بود.

وی یادآور کرد: هر مقدار از این اراضی در مسیر وقف قرار بگیرد پاداش آن از درگاه الهی به شما برمی‌گردد لذا همه اراضی ملکی منابع طبیعی و اوقاف در مسیر صدقه جاریه قرار دارد.

وی در پایان از همه خدمتگزاران در این عرصه قدردانی کرد. جلسه گزارش عملکرد اداره‌های کل اوقاف و امور خیریه و منابع طبیعی غرب کشور با حضور استان‌های ایلام ،کردستان و همدان در کرمانشاه برگزار شد.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول