اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه بقیة‌الله شیراز:

خدمتگزاری با داشتن تفکر بسیجی میسر است

خبرگزاری فارس: مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه بقیة‌الله شیراز گفت: کسی که تفکر بسیجی دارد، می‌تواند خدمتگزار خوبی باشد.

خدمتگزاری با داشتن تفکر بسیجی میسر است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حجت‌الاسلام شعبان اسماعیلی بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاح پایگاه مقاومت بانک توسعه و تعاون اظهار داشت: آنچه تاکنون توانسته کشور را آباد کند، ایمان و ولایت‌مداری مردم بوده است.

وی با اشاره به یاد و خاطره شهدا بیان داشت: اینکه جوان‌های ما از این دنیای خاکی و بسیار لذیذ چشم پوشیدند و به سوی دنیای الهی و معنوی پر کشیدند و به شهادت رسیدند، در سایه همین عشق به ولایت و ایمان به خدا بوده است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه بقیة‌الله شیراز تصریح کرد: جایگاه و نقش پایگاه‌های مقاومت بسیج این است که انسان‌ها را به عزت برساند و بتواند حقیقت و جایگاه اسلام را ترویج کند.

اسماعیلی گفت: نام شهدا در خیابان‌ها و کوچه‌ها و محافل ما غریب واقع شده و بعضی اوقات نیز به فراموشی سپرده می‌شود اما تشکیل پایگاه با نام یکی از شهدا، مصداق زنده نگاه‌داشتن یاد آن‌ها است.

وی افزود: نام شهدا با همین خوش‌فکری، فداکاری و سازماندهی‌ها زنده می‌ماند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه بقیة‌الله شیراز ادامه داد: با این‌گونه کارها و فعالیت‌ها، شهدا زنده، پیدا، کشف و مطرح می‌شوند.

اسماعیلی اضافه کرد: باید به داشته‌هایمان یعنی امام، رهبری، انقلاب و نظام اسلامی، افتخار کنیم و برای کسانی که در نظام اسلامی مسئولیت دارند و قدر جایگاه خودشان را نمی‌دانند، متاسف باشیم.

وی خاطرنشان کرد: به یقین اگر تقوا و ایمان در وجود انسان باشد، کار به اختلاس‌ها و بی‌عدالتی‌ها و... نمی‌کشد.

به گزارش فارس، در پایان این مراسم پایگاه‌های مقاومت اصناف کلیدسازان و فروشندگان مطبوعات نیز افتتاح شد.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول