اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

در جوار گلزار شهدای بهشت زهرا؛

فرزندان شهدا جشن برادری می‌گیرند

خبرگزاری فارس: همزمان با عید غدیرخم جشن برادری فرزندان شهدا در جوار گلزار شهدای بهشت زهرا (س) برگزار می‌شود.

فرزندان شهدا جشن برادری می‌گیرند
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از ستاد شاهد ترویج فرهنگ برادری، پسران شهدا در روز عید غدیر خم در سالن دعای ندبه بهشت زهرا (س) گرد هم جمع می‌شوند تا با بستن عقد اخوت میان یکدیگر، سنت حسنه‌ای که میان پدرانشان مرسوم بود را احیاء کنند.
رئیس ستاد شاهد ترویج فرهنگ برادری و فرزند ارشد شهید شاه آبادی از تمام پسران شهدا برای حضور در مراسم مذکور دعوت به عمل آورد و احیای این سنت حسنه را موجب ایجاد همدلی و اتحاد میان اقشار مختلف جامعه، به ویژه پسران معزز شهدا دانست.
حجت الاسلام و المسلمین سعید شاه‌آبادی افزود: مراسم مذکور از ساعت 7:30 صبح سه شنبه با قرائت دعای ندبه آغاز می‌شود و پس از آن، برنامه با مدح و منقبت حضرت امیرالمومنین (ع) ادامه می‌یابد.
وی بیان داشت: پس از آن مراسم قرائت عقد اخوت میان پسران شهدا برگزار خواهد شد و در پایان پسران شهدا به زیارت قبور مطهر شهدای سادات بهشت زهرا (س) مشرف می‌شوند.
جشن ملی برادری همزمان با جشن‌های عید سعید غدیر خم در تمام استان‌های کشور برگزار می‌شود و طی آن بین اقشار مختلف مردم عقد اخوت برقرار می‌شود.
مراسم عقد اخوت میان فرزندان شهدا با همکاری ستاد شاهد ترویج فرهنگ برادری و اداره فرهنگی گلزار شهدای تهران وابسته به بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تهران برگزار می‌شود.
این گزارش حاکی است، در این روز مبارک میان آیت‌الله خزعلی و حجت‌الاسلام والمسلمین صدیقی و نیز بسیاری از بزرگان کشور، اعم از مسئولان کشوری و لشکری عقد اخوت خوانده می‌شود.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول