اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بهزیستی کشور:

فرزندان بهزیستی راه شهدا را ادامه دهند

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: فرزندان بهزیستی باید با ادامه راه شهدا در راستای عمران و آبادانی کشور بکوشند.

فرزندان بهزیستی راه شهدا را ادامه دهند
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، همایون هاشمی ظهر امروز در مراسم اختتامیه جشنواره فرهنگی و ورزشی فرزندان زیر و بالای 14 سال زیر پوشش بهزیستی استان‌های مختلف کشور در اراک افزود: فردا از آن فرزندان بهزیستی است و مسئولان بهزیستی باید برای تامین آینده خوب برای این فرزندان‌ بکوشند.
وی تصریح کرد: توجه به مسائل فرهنگی فرزندان و خانواده‌های زیرپوشش بهزیستی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که برگزاری چنین جشنواره‌‌هایی می‌تواند گام موثری در این زمینه باشد.
رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به کیفیت بسیار بالای این جشنواره بیان داشت: فرزندان زیر پوشش بهزیستی از توانمندی‌های بسیار بالایی برخوردارند که با برگزاری این نوع جشنواره‌ها می‌توان این توانمندی‌ها را شکوفا کرد.
به گفته وی سازمان بهزیستی کشور در تلاش است تا با تقویت روحیه خودباوری در بین فرزندان مهر بستر حضور قوی این گروه را در جامعه بیش از پیش فراهم کند.
معاون سیاسی‌امنیتی استاندار مرکزی نیز گفت: جشنواره فرزندان مهر گام ارزشمندی در راستای شکوفایی توانمندی‌ها و استعدادهای فرهنگی و ورزشی فرزندان زیر پوشش بهزیستی است.
ابوالقاسم نصر‌اللهی افزود: از آنجا که بخشی از جامعه هدف بهزیستی را افراد معلول تشکیل می‌دهند توجه به سلامت این افراد از ضروریات است که برگزاری مسابقات ورزشی در این زمینه تاثیرگذار است.
ششمین جشنواره فرهنگی و ورزشی کودکان و نوجوانان زیر پوشش ادارات بهزیستی سراسر کشور با عنوان فرزندان مهر (ویژه پسران) ظهر امروز در اراک به کار خود پایان داد. 
در این جشنواره 600 پسر بی‌سرپرست و بدسرپرست از سراسر کشور در پنج رشته ورزشی شطرنج، فوتسال، آمادگی جسمانی، دو و میدانی و تنیس روی میز در گروه‌های سنی زیر 14 سال و بالای 14 سال به رقابت پرداختند.
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول