اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر چهاردهمین جشنواره کتاب سال حوزه خبر داد

ارزیابی تحلیلی آثار 8 دوره کتاب سال حوزه

خبرگزاری فارس: دبیر چهاردهمین جشنواره کتاب سال حوزه از ارزیابی تحلیلی آثار هشت دوره کتاب سال حوزه به منظور تعیین سمت و سوی حرکت و دانش در حوزه‌ خبر داد.

ارزیابی تحلیلی آثار 8 دوره کتاب سال حوزه

حجت‌الاسلام مهدی حقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم‌ با اشاره به اهداف جشنواره کتاب سال اظهار کرد: معرفی، شناسایی و تجلیل از نویسندگان و آثار حوزوی برتر در زمینه کتاب و پایان‌نامه‌های سطح چهار حوزوی مهم‌ترین هدف این جشنواره است.

وی با بیان اینکه آثار ارسال شده به دبیرخانه همایش کتاب سال در 15 موضوع علمی تقسیم‌بندی می‌شود گفت: تفسیر و علوم قرآن، حدیث و رجال، فلسفه و کلام، اخلاق و عرفان، تاریخ و سیره، فقه و اصول، کتب مرجع، ادبیات و هنر، علوم اجتماعی، اقتصاد و مدیریت، فقه و علوم سیاسی، علوم تربیتی و روانشناسی، تصحیح و تحقیق، ترجمه و تکنولوژی آموزشی از گروه‌هایی است که آثار در آنها طبقه‌بندی می‌شوند.

دبیر چهاردهمین جشنواره کتاب سال حوزه به استقبال چشمگیر حوزویان از جشنواره کتاب سال حوزه اشاره کرد و افزود: 900 اثر در سال گذشته به دبیرخانه سیزدهمین کتاب سال حوزه ارسال شد.

وی خاطر نشان کرد: نوع و کیفیت آثار ارسال شده به جشنواره نشان‌دهنده اهمیت این جشنواره در بین حوزویان است.

حقی با بیان اینکه مهلت ارسال آثار به دبیرخانه همایش کتاب سال حوزه قابل تمدید نیست گفت: متقاضیان تا پایان تیر ماه فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره واقع در قم، ابتدای بلوار جمهوری، معاونت پژوهش حوزه علمیه قم ارسال کرده و برای ثبت‌نام و شرکت در این همایش از طریق سامانه www.ketabehowzeh.ir اقدام کنند.

وی یادآور شد: تاکنون 700 اثر به دبیرخانه همایش کتاب سال حوزه ارسال شده که این آثار پس از دسته‌بندی در گروه‌های 15 گانه همایش مورد ارزیابی اجمالی قرار می‌گیرند.

دبیر چهاردهمین جشنواره کتاب سال حوزه از ارزیابی تحلیلی آثار هشت دوره کتاب سال حوزه خبر داد و افزود: آثار ارسال شده طی هشت سال گذشته در نشست‌های مختلف ارزیابی شده و در نهایت نتیجه این تحلیل‌ها و بررسی‌ها در همایش ارائه می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: با انجام این فعالیت سمت و سوی حرکت و دانش در حوزه‌ها را در گروه‌های مختلف بررسی کرده و به میزان و سرعت رشد آنها دست پیدا می‌کنیم.

چهاردهمین همایش کتاب سال حوزه با حضور نویسندگان و فرهیختگان حوزوی بهمن سال جاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول