اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه گیان:

حوزه علمیه خواهران در گیان احداث می‌شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهر گیان از احداث حوزه علمیه ویژه خواهران در شهر گیان خبر داد.

حوزه علمیه خواهران در گیان احداث می‌شود

حجت‌الاسلام حمید افتخاری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار داشت: وجود حوزه‌های علمیه در هر منطقه علاوه بر ترویج دینداری، اخلاق‌مداری، بصیرت‌افزایی نقش مهمی در تنویر افکار عمومی به سمت تکامل و تعالی اخلاق به ویژه بین نسل جوان دارد.

وی گفت: احداث مکان‌های مختص حوزه‌های علمیه فرصتی برای آن منطقه و یا شهر است زیرا باعث تحول در زیرساخت‌های فرهنگی، اجتماعی، معنوی، اخلاقی و دینی در جامعه خواهد شد.

امام جمعه شهر گیان از تلاش و دلسوزی شهردار گیان و اعضای شورای اسلامی این شهر به واسطه تصویب اهدای 2 هزار متر مربع زمین در بهترین مکان شهر گیان با هدف ساخت و ساز حوزه علمیه خواهران قدردانی کرد.

وی گفت: ساخت این مکان موجب می‌شود تا خواهران علاقه‌مند از روستاهای دورافتاده به راحتی بتوانند وارد این حوزه شوند که برای خود و دیگران مفید باشند.

افتخاری در پایان سخنانش ارزش ریالی این زمین را 160 میلیون تومان خواند و اظهار داشت: اختصاص این زمین برای حوزه علمیه گیان موجب می‌شود تا بنیان بزرگترین واقعه فرهنگی و اجتماعی این شهر اتفاق بیفتد.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول