اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسابقات قهرمانی کشور

تیم والیبال نشسته خراسان‌رضوی قهرمان شد

خبرگزاری فارس: تیم والیبال نشسته خراسان‌رضوی در بیست و هشتیمن دوره از مسابقات والیبال کشور به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات دست یافت.

تیم والیبال نشسته خراسان‌رضوی قهرمان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، دیدار فینال مسابقات والیبال نشسته قهرمانی کشور صبح امروز در محل مجموعه ورزشی 15 خرداد مشهد برگزار شد که در پایان تیم والیبال نشسته خراسان‌رضوی مقام نخست این دوره از رقابت‌ها را به خود اختصاص داد.

تیم والیبال نشسته خراسان‌رضوی توانست با ارائه یک بازی مقتدرانه در گیم اول بر حریف قدر خود استان گلستان با نتیجه 25 بر 19 پیروز شود.

در گیم دوم این دیدار، در یک بازی پایاپای و نزدیک بین دو تیم، خراسان رضوی توانست با نتیجه 25 بر 22 این بار نیز تیم حریف را پشت سر گذارد.

در گیم سوم، تیم استان گلستان توانست با نتیجه 25 بر 16 بر تیم والیبال نشسته خراسان‌رضوی پیروز شود و این دیدار به گیم چهارم کشیده شد.

در گیم چهارم این بازی، تیم والیبال نشسته خراسان‌رضوی با نمایش یک بازی تهاجمی با نتیجه 25 بر 15، امتیاز این گیم را به سود خود پایان برد و با نتیجه 3 بر 1 تیم والیبال نشسته استان گلستان را پشت سر گذاشت و به‌عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات دست یافت.

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول