اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل تعاونی دهیاری‌های بخش مرکزی چالوس:

تعاونی دهیاری‌های چالوس نماینده برتر استان مازندران شد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل تعاونی دهیاری‌های بخش مرکزی چالوس از انتخاب این تعاونی به عنوان نماینده برتر استان مازندران خبر داد.

تعاونی دهیاری‌های چالوس نماینده برتر استان مازندران شد

به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، عیسی میردار بعدازظهر امروز در جلسه دهیاران و روسای شوراهای بخش مرکزی چالوس با اشاره به فعالیت‌های چشمگیر این تعاونی در سطح استان مازندران گفت: در مراسمی با حضور رئیس‌جمهور و به مناسبت سالروز تاسیس دهیاری‌ها، این تعاونی به عنوان نماینده برتر استان مازندران حضور داشت.

وی بیان داشت: ورود به پروژه های عمرانی در سطح بخش مرکزی، ایجاد حسابداری متمرکز، سامان بخشی به کارگزاران بیمه روستایی، اخذ نمایندگی بیمه روستایی، تائیدیه انحصار وراثت و بیمه نظام مهندسین کشاورزی غرب استان مازندران از جمله فعالیت‌های این تعاونی بوده که باعث شده به عنوان یکی از تعاونی‌های نمونه کشوری برشمرده شود.

میردار ادامه داد: این تعاونی در سال 91 با کمک و حمایت مسئولان توانست برنده مناقصه حفظ و نگهداری آبفار منطقه شش استان مازندران شود و در حال حاضر با جذب 60 نیروی آبدار در سطح دو شهرستان چالوس و نوشهر اشتغالزایی ویژه ای در این بخش داشته است.

این مسئول ضمن تقدیر از حمایت های مسئولین شهرستان با اشاره به آمادگی این تعاونی برای انجام امور عمرانی و توانایی پیمانکاری برخی از پروژه ها، از مسئولان شهرستان خواست تا در واگذاری پیمانکاری برخی از پروژه ها که قابلیت واگذاری دارد به این تعاونی اقدام کنند.

مدیرعامل تعاونی دهیاری‌های بخش مرکزی چالوس همچنین با اشاره به توانمندی دهیاران و آشنایی انها با مشکلات منطقه خواستار حضور نماینده ای از دهیاران در شورای اداری شهرستان چالوس شد.

در ادامه رئیس شورای بخش مرکزی چالوس نیز با تبریک سالروز تاسیس دهیاری‌ها و با اشاره به برخی از موانع پیش رو خواستار توجه ویژه مسئولان به روستاها شد.

سلیمان رضوی اذعان داشت: مشکلات موجود با کمک مسئولان، مشارکت مردم و پیگیری‌های شوراها و دهیاران قابل حل است.

انتهای‌ پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول