اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور روستایی استانداری کهگیلویه و بویراحمد:

دهیار کهگیلویه و بویراحمدی در جمع 11 دهیار برتر کشور قرار گرفت

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به فعالیت 25 هزار و 700 دهیار در کشور گفت: دهیار کهگیلویه و بویراحمدی با انتخاب سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، در جمع 11 دهیار برتر کشور قرار گرفت.

دهیار کهگیلویه و بویراحمدی در جمع 11 دهیار برتر کشور قرار گرفت

ابراهیم جعفری صبح امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: دهیاران نماینده وزارت کشور در سطح روستاها هستند که باید با همت و تلاش برای عمران و آبادانی روستاها اقدام کنند.

وی بیان داشت: دهیاران نقش مهم و مؤثری در راستای رشد و توسعه عمرانی و اقتصادی روستاها بر عهده دارند.

جعفری با تأکید بر تلاش هر چه بیشتر دهیاران در راستای آبادانی روستاها و ایجاد زمینه‌ای مناسب برای مهاجرت معکوس در روستاها، افزود: دهیاران باید اولویت‌های کاری خود را مشخص کرده و بر اساس اولویت‌ها پروژه‌‌های لازم را تعریف و اجرایی کنند.

توجه به مسائل بهداشتی اولویت‌ فعالیت‌های دهیاران باشد

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: مسائل بهداشتی روستاها، مسائل امنیتی، نظارت بر پیشبرد پروژه‌های عمرانی، نگهداری از تأسیسات و نظارت بر این امر از جمله اولویت‌های اول فعالیت دهیاران است.

جعفری ابراز داشت: هر ساله از دهیاران برتر کشوری، استانی و شهرستانی به طور ویژه تقدیر می‌شود و این امر سبب ایجاد انگیزه در راستای تلاش بیشتر در انجام وظایف و فعالیت‌ها توسط دهیاران می‌شود.

وی اذعان داشت: کورش کاظمی دهیار روستای منصور‌آباد‌ دشتروم با توجه به عملکرد مطلوب و مفید از میان 25 هزار و 700 دهیار کشور در جمع 11 دهیار برتر قرار گرفت.

این مسئول در استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه وظایف دهیاران منوط به فعالیت‌های عمرانی نیست، تصریح کرد: سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها از میان همه دهیاران کشور، 11 دهیار را به عنوان دهیار برتر کشوری انتخاب کرد.  

جعفری ادامه داد: پیگیری امور فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و دیگر بخش‌ها جزو وظایف دهیاران بود و هر دهیار متناسب با نیاز و موقعیت روستای خود باید فعالیت‌های ویژه‌ای داشته باشد.

دهیاران برتر در طول سال تجلیل می‌شوند

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری کهگیلویه و بویراحمد عنوان داشت: شاخص‌های مدیریت روستایی مناسب در حوزه پسماند، عمران روستایی، جلب مشارکت مردمی، تعامل با حوزه‌های اجتماعی و فرهنگی و بهسازی محیط روستا از عمده وظایف دهیاران است.

جعفری بیان داشت: از دهیاران برتر استانی که در زمینه‌ فعالیت‌ها و وظایف خود موفق بوده‌اند نیز در طول سال تجلیل می‌شود.

به گزارش فارس، کهگیلویه و بویراحمد افزون بر یک هزار و 792 روستای دارای سکنه، 17 بخش و 290 دهیاری داشته و جمعیت روستایی این استان افزون بر 320 هزار نفر است.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول