اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌غربی خبر داد

اردوی نیکوکاری ماه رمضان در آذربایجان‌غربی اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌غربی گفت: در ماه مبارک رمضان اردوی نیکوکاری در تمام شهرهای آذربایجان‌غربی اجرا می‌شود.

اردوی نیکوکاری ماه رمضان در آذربایجان‌غربی اجرا می‌شود

یحیی زینال‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: رمضان امسال همچون سال‌های گذشته اردوهای نیکوکاری به همت معاونت جوانان جمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌غربی در تمام شهرهای این استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری این اردوها، تصریح کرد: طی برگزاری اردوهای نیکوکاری شاهد ارائه اقلام ضروری خانوار توسط اعضای جمعیت داوطلب این استان خواهیم بود.

زینال‌پور افزود: در اجرای این طرح هر یک از داوطلبان که عموماً قشر جوان و دانشجوی استان را تشکیل می‌دهند شبانه به در منازل افراد رفته و هدایای خود را به آن‌ها می‌دهند.

زینال‌پور در ادامه از اجرای مانور بزرگ منتظران مهدی(عج) در استان خبر داد و گفت: این مانور با رمز یا مهدی و با حضور تیم‌های امدادی از سازمان امداد و نجات کشور و جمعیت هلال‌احمر 10 استان کشور هفته گذشته به کار خود پایان داد.

وی با بیان اینکه این طرح برای اولین بار برگزار شد، اظهار داشت: در آن علاوه بر سازمان امداد و نجات کشور، نیرو‌ها و تجهیزات امدادی از استان‌های آذربایجان‌غربی، قم، آذربایجان‌شرقی، لرستان، کرمانشاه، کرمان، اردبیل، چهارمحال و بختیاری، خوزستان و استان فارس حضور داشتند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌غربی با اشاره به اهداف برگزاری این مانور، خاطرنشان کرد: هدف اصلی این مانور ارتقای فرهنگ مهدویت و انتظار است و گروه امدادی معاونت امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌غربی با 39 نیروی عملیاتی از جمله شش نفر از کارکنان هلال‌احمر، یک پزشک داوطلب، 21 امدادگر و 11 راننده در این مانور حاضر شدند.

زینال‌پور اعلام کرد: 14 خودروی امدادی از جمله پنج آمبولانس، دو موتور سیکلت، دو خودروی نجات، یک کامیون، یک مینی‌بوس، یک اتوبوس آمبولانسی و دو خودروی امدادی تجهیزات همراه گروه امدادی جمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌غربی در این مانور دو روزه بود.

وی با بیان اینکه با برپایی پنج پست امدادی فعال توسط جمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌غربی، در مجموع کارهای درمان 58 مراجعه‌کننده حضوری در این پست‌ها انجام شد، تصریح کرد: 15 نفر از این افراد به صورت سرپایی مداوا و دو نفر به مراکز درمانی منتقل شدند.

زینال‌پور درمان 45 نفر در اتوبوس آمبولانسی که عموماً دچار گرمازدگی شده بودند را از دیگر خدمات درمانی گروه اعزامی هلال‌احمر آذربایجان‌غربی در این مانور اعلام کرد.

مانور منتظران مهدی(عج) دو هفته گذشته به مدت دو روز در آذربایجان‌غربی برگزار شد.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول