اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پایان مسابقات کونگ‌فوتوآ قهرمانی کشور

کردستان قهرمان رقابت‌های کونگ‌فو توآ کشور شد

خبرگزاری فارس: مسابقات کونگ‌فوتوآ قهرمانی کشور با قهرمانی استان کردستان پایان یافت.

کردستان قهرمان رقابت‌های کونگ‌فو توآ کشور شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، در این رقابت‌ها که با حضور 600 ورزشکار از 27 استان کردستان در سالن آزادی سنندج برگزار شد با معرفی برترین‌ها به کار خود پایان داد.

مربی تیم ملی کونگ‌فوتوآ کشور و دبیر هیئت کونگ‌فو استان کردستان در حاشیه اختتامیه این مسابقات گفت: این دوره رقابت‌ها به مدت دو روز و با حضور حدود 600 ورزشکار در قالب 30 تیم از 27 استان کشور در دو رده سنی بزرگسالان و جوانان در سالن آزادی سنندج برگزار شد.

باقر محمدی افزود: تیم کردستان برای هفتمین سال متوالی با اقتدار در هر دو رده سنی بزرگسالان و جوانان با غلبه بر سایر تیم‌های شرکت‌کننده به عنوان قهرمانی این دوره رقابت‌ها دست یافت.

دبیر هیئت کونگ‌فو کردستان در ادامه اظهار داشت: تیم بزرگسالان کردستان با کسب 45 امتیاز موفق شد به جایگاه نخست این رده سنی دست یابد و استان‌های کرمانشاه و اصفهان به ترتیب با کسب 22 و 18 امتیاز در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

به گفته وی، در رده سنی جوانان نیز تیم الف کردستان با کسب 38 امتیاز به مقام نخست رسید و و تیم‌های اصفهان و گیلان به ترتیب به کسب 31 و 19 امتیاز مقام‌های دوم و سوم را از آن خود کردند.

محمدی با بیان اینکه رزمی‌‌کاران در این دوره رقابت‌ها در 11 وزن با همدیگر به رقابت پرداختند، گفت: مسابقات مذکور به منظور انتخاب نفرات برتر برای حضور در اردوهای تیم ملی برگزار شد که بعد از بررسی انجام شده توسط فدراسیون افراد برتر به اردوهای آمادگی تیم ملی دعوت می‌شوند.

وی در پایان اعلام کرد: کاپ اخلاق رده سنی بزرگسالان به تیم خراسان شمالی اختصاص یافت و کاپ اخلاق رده سنی جوانان به تیم سیستان و بلوچستان رسید.

انتهای پیام/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول