اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکانون پرورش فکری خراسان‌رضوی:

کتاب "پر سیمرغ" در نیشابور رونمایی شد

خبرگزاری فارس: مدیرکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان‌رضوی گفت: در همایش همسایه با خورشید مرکز شماره یک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیشابور از کتاب پر سیمرغ 2 رونمایی شد.

کتاب "پر سیمرغ" در نیشابور رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی اداره ارشاد اسلامی نیشابور، راضیه باباخانی اظهار داشت: یکی از فعالیت‌های ارزنده کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزاری کارگاه نمایشنامه‌نویسی است که علاوه بر جذابیت زمینه‌ساز پرورش فکری اعضاء در راستای تربیت به طور عام و به ویژه تربیت دینی است.

وی افزود: برگزاری این کارگاه در مرکز شماره یک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیشابور سبب چاپ سه اثر نمایشنامه از اعضاء این مرکز در کتاب پر سیمرغ یک بود.

مدیرکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی بیان داشت: در این فعالیت با هدایت مربیان اعضاء به تدریج با ادبیات نمایشی آشنا شده و با شرکت در این کارگاه‌ها اصول مقدماتی را فرا می‌گیرند و با کسب مهارت نوشتن به خلق یک اثر نمایشی موفق می‌شوند.

باباخانی خاطرنشان کرد: حضور فعال اعضاء مراکز نیشابور در این کارگاه و ارائه آثار ارزشمند سبب شد تا پر سیمرغ دو را به مراکز نیشابور اختصاص دهیم که شامل 7 است و این کتاب به تمام مراکز کانون ارسال می‌شود.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان‌رضوی گفت: برخی از این نمایشنامه‌ها برگرفته از منطق‌الطیر عطار نیشابوری و نیز ضرب المثل‌های فارسی و کتاب‌های موجود در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول