اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل شیلات استان بوشهر:

5 میلیارد تومان برای لایروبی اسکله لاور ساحلی نیاز است

خبرگزاری فارس: مدیرکل شیلات استان بوشهر گفت: حدود 5 میلیارد تومان برای لایروبی اسکله لاور ساحلی نیاز است تا شناورانی که مدنظر هستند بتوانند در این اسکله پهلوگیری کنند.

5 میلیارد تومان برای لایروبی اسکله لاور ساحلی نیاز است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر اردشیر یاراحمدی صبح امروز در جلسه بررسی مسائل و مشکلات گمرک لاور ساحلی اظهار داشت: امیدواریم با تفاهمی که با اداره کل بنادر و دریانوردی وجود دارد بتوانیم بندر صیادی لاور که نقش مهمی در منطقه از لحاظ امنیت دریانوردی و کمک و نجات دارد به سر منزل مقصود برسانیم.

یاراحمدی گفت: پس از تغییرات پیمانکار این پروژه حدود 10 سال ادامه یافته و موجب خسارات زیادی در پروژه شد اما در چهار سال آخر یک پیمانکار بومی توانست این پروژه را تکمیل کند.

وی ادامه داد: حدود 5 میلیارد تومان برای لایروبی اسکله لاور ساحلی نیاز است تا شناورهایی که مدنظر هستند بتوانند در این اسکله پهلوگیری کنند.

یاراحمدی گفت: با توجه به پایه‌گذاری گمرک در این منطقه، فضای اداری به همراه سوله‌ها نیز احداث شد که در این مکان مستقر شده است و منتظر ساخت پس کرانه هستیم.

وی با بیان اینکه منطقه لاور ساحلی در آینده می‌تواند به عنوان بندر صیادی و تجاری درآید اضافه کرد: با توجه به حدود 70 قایق صیادی که در این منطقه وجود دارد به شرط اینکه حق و حقوق صیادان در نظر گرفته شود ما موافق واگذاری آن به اداره کل بنادر و دریانوردی هستیم و با توجه به اینکه سیکل واگذاری سیکل زمانبری است تلاش نماینده مردم در این زمینه می‌طلبد تا کار سرعت بیشتری به خود بگیرد.

فرماندار دشتی نیز اظهار داشت: خدمت به مردم به ویژه در مناطق محروم یکی از اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی است و با توجه به اینکه سال تولید ملی است امیدواریم بتوانیم نسبت به حوضچه بندر لاور ساحلی و لایروبی آن سریعا اقدامی انجام دهیم.

سید علی هاشمی خاطر نشان کرد: پروژه گمرک بندر لاور ساحلی از سال 82 استارت خورد و تاکنون بالغ بر 9 میلیارد تومان هزینه در بر داشته است و برای اتمام پروژه نیاز به 5 میلیارد تومان هزینه است.

وی ادامه داد: اعتبارات تملک دارایی‌های شهرستان پاسخگوی ادامه عملیات این حوضچه نیست لذا جلسه‌ای در این زمینه تشکیل داده‌ایم تا نسبت به این گمرک که دارای سابقه تاریخی است اقدامی در خور مردم انجام دهیم.

وی از تلاش نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی نسبت به گمرک لاور ساحلی تقدیر کرد و گفت: آقای پورفاطمی نماینده مردم در مجلس در مرکز این مسئله را پیگیری خواهند کرد.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول