اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای طرح‌های نوروزی صورت گرفت

لایروبی نهرها و بستر رودخانه توسط شهرداری قم

خبرگزاری فارس: شهرداری قم در راستای طرح‌های نوروزی خود اقدام به پاکسازی و لایروبی نهرهای سطح شهر و بستر رودخانه قمرود کرده است.

لایروبی نهرها و بستر رودخانه توسط شهرداری قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی ستاد تسهیلات زائرین استان قم، سال نو و عید نوروز همواره یادآور خانه تکانی و تمیز ساختن محیط زندگی است و افراد سعی می‌کنند خانه‌ها و محل کار خود را به دلیل حلول سال نو، تمیز و مرتب کنند.

پاکسازی محیط‌های شهری نیز مانند محل زندگی و کار، دارای اهمیت بوده و شهرداری‌ها به عنوان متولیان این امر، همواره سعی در پاکسازی و آراسته کردن اماکن مختلف دارند ضمن اینکه عید نوروز و استقبال شهر از مسافران نیز بهانه‌ای برای اجرای طرح‌های جامعه در این زمینه است.

جوی‌ها و نهرهای آب سطح شهر از جمله محل‌هایی هستند که شهرداری‌ها نسبت به پاکسازی دوره‌ای آنها اقدام می‌کنند زیرا گرفتگی این کانال‌ها موجب طغیان آب به حریم خیابان و پیاده رو شده و مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد می‌کند.

شهرداری قم نیز با درک این ضرورت اقدام به پاکسازی و آزادسازی نهرهای آب موجود در معابر اصلی و فرعی قم کرده و این کار را در روزهای پایانی سال گذشته انجام داده است.

رودخانه قمرود نیز اگر چه چند سالی است که از آب خالی شده اما دارای مسیر کوچکی برای جاری شدن روان‌آب‌هاست به همین دلیل پاکسازی بستر آن نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و توسط شهرداری قم صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول