اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از 30 تیرماه صورت می‌گیرد

آغاز رقابت‌های قهرمانی کیک بوکسینگ قهرمانی استان قزوین

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قزوین از برگزاری رقابت‌های کیک بوکسینگ قهرمانی استان قزوین از 30 تیرماه خبر داد.

آغاز رقابت‌های قهرمانی کیک بوکسینگ قهرمانی استان قزوین

افشین هادی چگینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: این رقابت‌ها 30 تیرماه سال جاری در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در سالن تختی قزوین برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه کیک‌بوکسینگ کاران استان قزوین از قابلیت‌های فنی خوبی برخوردار هستند، افزود: تلاش می‌کنیم با زیر نظر گرفتن ورزشکاران این سبک ورزشی بهترین رزمی‌کاران را به مسابقات کشوری اعزام کنیم.

وی از ورزشکاران کیک بوکسینگ استان به نیکی یاد کرد و افزود: اکبر کریمی یکی از بهترین کیک‌بوکسینگ کاران استان، کشور و جهان، نمونه بارزی از ورزشکاران موفق این سبک ورزش‌های رزمی است که هفته گذشته همراه با تیم ملی کشورمان عازم مسابقات جهانی شده بود.

 

تیم هاپیکدو بانوان و آقایان به رقابت‌های قهرمانی کشور اعزام می‌شوند

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قزوین در ادامه از اعزام تیم جوانان و بزرگسالان بانوان و آقایان استان به رقابت‌های قهرمانی کشور خبر داد.

چگینی با اشاره به اینکه تیم بانوان هاپکیدو استان قزوین با 19 ورزشکار در این رقابت‌ها شرکت می‌کند، اظهار کرد: الناز زاکرانی، زینب جمالی، محبوبه مقدم، زینب مقدم، رقیه تقوی نژاد، مهسا محمدی، مینا نیکخواه، معصومه مروتی، فاطمه پورتقی، زهرا مروتی و مریم مقدم در رده سنی جوانان عازم این رقابت‌ها می‌شوند.

وی تصریح کرد: آرزو خالقی، اکرم کردلو، فاطمه نظری، زهرا نومیدی، مریم نصیری، الناز محمدی، معصومه ملکی و مریم ملکی دیگر بانوان ورزشکار استان قزوین هستند که در قالب تیم بزرگسالان استان راهی رقابت‌های قهرمانی کشور می‌شوند.

هادی چگینی اضافه کرد: در قسمت آقایان نیز به ترتیب حسین صالحی و سعید خسروی در رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان تیم استان قزوین را در این مسابقات همراهی می‌کنند.

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قزوین در پایان خاطرنشان کرد: رقابت‌های قهرمانی هاپکیدو بانوان و آقایان کشور بیست و هشتم تیرماه سال جاری به مدت دو روز در گیلان برگزار می‌شود.

وی افزود: نفرات برتر این رقابت‌ها به طور مستقیم جواز حضور در اردوی تیم‌های ملی بانوان و آقایان کشور را کسب می‌کنند.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول