اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در کومیته انفرادی و تیمی

ترکیب تیم ملی اعزامی به کاراته قهرمانی آسیا مشخص شد

خبرگزاری فارس: ترکیب نهایی تیم ملی کاراته اعزامی کشورمان به رقابت‌های کاراته قهرمانی مردان آسیا در قم مشخص شد.

ترکیب تیم ملی اعزامی به کاراته قهرمانی آسیا مشخص شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم امروز آخرین روز مرحله نهایی اردوی تیم ملی کاراته رده سنی بزرگسالان کشورمان بود که زیرنظر مدیر فنی و مربیان این تیم و با شرکت نفرات راه یافته به اردوی نهایی، به میزبانی هیئت کاراته استان قم برگزار شد.

آخرین مرحله از اردوها و برنامه‌های تمرینی تیم ملی کاراته کشورمان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا از روز دوشنبه هفته جاری یعنی نوزدهم تیر ماه به میزبانی قم برگزار شد و امروز در حالی به کار خود پایان داد که ملی‌پوشان فردا راهی پیکارهای آسیایی می‌شوند.

بر اساس تقویم کنفدراسیون کاراته آسیا، امسال رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا در هر دو بخش مردان و زنان قاره کهن، با شرکت چهره‌های مطرح این رشته در اوزان مختلف به میزبانی کشور ازبکستان و در شهر تاشکند برگزار می‌شود.

از کشورمان که یکی از کشورهای مهد و قدرتمند کاراته آسیا به شمار می‌رود، امسال کاراته‌کاهای مدعی در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در هر دو بخش مردان و بانوان راهی مسابقات کاراته قهرمانی آسیا می‌شوند.

اما یکی از تیم‌های پرامید برای تکرار موفقیت‌های گذشته کاراته ایران در مسابقات قهرمانی آسیا، تیم ملی کاراته رده سنی بزرگسالان است که با حضور در شهر مقدس قم خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا آماده می‌کند.

طبق برنامه‌ریزی کادر فنی این تیم که در بین نفرات آن غلامرضا دباغیان و علیرضا کتیرایی مردان سرشناس مربیگری کاراته قم نیز حضور دارند، ملی‌پوشان آخرین مرحله از اردو را زیر نظر مربیان تیم ملی پیگیری کرده و به صورت تمرینی به مبارزه دو به دو پرداختند.

این در حالی است که محمدصادق فرجی، رئیس فدراسیون کاراته و حسن عابدی رئیس هیئت کاراته استان قم از نزدیک تمرینات ملی‌پوشان را زیر گرفتند و این تمرینات تنها تا ظهر امروز پنجشنبه بیست و دوم تیرماه در قم برگزار شد.

بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، بعد از پایان مرحله نهایی اردوی آماده‌سازی تیم ملی کاراته بزرگسالان کشورمان در شهر مقدس قم، کاراته‌کاهای ملی‌پوش روز جمعه ساعت پنج صبح کشورمان را ترک کرده و راهی ازبکستان محل برگزاری مسابقات می‌شوند.

در حالی که تیم ‌ملی کاراته کشورمان در بخش کومیته در اوزان منهای 55، 60، 67، 75، 84 و به اضافه 84 کیلوگرم راهی مسابقه قهرمانی آسیا می‌شود، مسابقات این دوره نیز در دو بخش کومیته و کاتای (انفرادی و تیمی) برگزار خواهد شد.

بر این اساس به ترتیب اوزان شش‌گانه وحید حسنی‌پور، سعید علی‌پور، حامد زیگساری، محمدهادی داودآبادی، علی فداکار و ذبیح‌الله پورشیب در کومیته انفرادی مبارزه می‌کنند در حالی که در کومیته تیمی نیز ذبیح‌الله پورشیب، سعید فرخی، سعید احمدی، ابراهیم حسن‌بیگی، ناصر نجفی، سامان حیدری و سجاد گنج‌زاده ملی‌پوشان اعزامی کشورمان هستند.

انتهای پیام/ع10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول