اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان:

مسجد محور اصلی هدایت مردم و خاستگاه بسیج است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: مسجد، محور اصلی هدایت مردم در مسائل مختلف است و از طرفی مساجد خاستگاه بسیج نیز محسوب می‏‌شوند.

مسجد محور اصلی هدایت مردم و خاستگاه بسیج است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سردار علی استادحسینی در جلسه شورای اندیشه و هم‏فکری بسیج مساجد و محلات که با حضور مسئولان و فرماندهان حوزه‌های بسیج استان سمنان در سالن جلسات سپاه استان سمنان برگزار شد، افزود: مساجد علاوه بر کانون‏ بندگی خدا و جایگاه نماز و عبادت، کانون فرهنگی و اطلاع‌رسانی صحیح دینی نیز هستند و چنانچه جاذبه‌های لازم در آنها به کار گرفته شود، به همان نسبت نیز حضور جوانان در این پایگاه‌ها پررنگ‌تر می‌شود.

وی گفت: هدف اصلی بسیج، عمق‌بخشی به انقلاب اسلامی و مقابله با جنگ نرم در مساجد و محلات و به طبع در میان آحاد مردم است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان تصریح کرد: ظرفیت خوبی در مساجد و محلات وجود دارد که با برنامه‏‌ریزی بهتر و به‏‌روز کردن اقدامات، می‏‌توانیم از این نیروی عظیم بهره‌وری لازم را داشته باشیم.

استادحسینی با بیان اینکه مسئله مسجد یک دغدغه عمومی است، افزود: باید این سنگر اصلی را با یک نگاه راهبردی و تحول‌آفرین حفظ کنیم.

وی از مسجد به عنوان رسانه و تریبونی مهم در تمام دوران یاد کرد و گفت: باید بیش از پیش به مساجد به عنوان پایگاه‌های اثرگذار دینی و فرهنگی توجه شود.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان تأکید کرد: در صورتی که یک قدم خالصانه در مسجد برداشته شود، به اندازه 100 قدم اثرات آن را در زندگی مشاهده خواهیم کرد.

در ادامه، فاطمه افسری کارشناس تربیتی نیز گفت: جوانان بسیجی حضرت علی‌اکبر(ع) را الگو و مقتدای خود قرار داده‌اند.

افسری در جمع بسیجیان افزود: حضرت علی‌اکبر(ع) جوان شجاع و دلاوری است که با ایثار جان خود و حرکت به‏ موقع و با بصیرت بالایی که داشت ندای مولای خود را به موقع پاسخ گفت.

وی با بیان اینکه شهدای عزیز ما در جنگ تحمیلی  یک شبه مسیر 100 ساله را پیمودند، اظهار داشت: ما باید این جوانان را الگو قرار دهیم و نه اینکه الگوی ما غربی‌ها و یا شرقی‌ها باشند.

یک کارشناس علوم تربیتی نیز اظهار داشت: دشمن در قالب بازی‏‌های رایانه‏‌ای اعتقادات و مقدسات اسلامی را نشانه گرفته است.

کلثوم نادعلی خاطرنشان کرد: وظیفه ما این است که به فرزندانمان آگاهی‏‌های لازم را در این زمینه بدهیم و توطئه‏‌های دشمنان را خنثی کنیم.

وی تصریح کرد:‌ برای سلامتی امام زمان و ظهورش دعا کنیم و نذرهایمان را به این سمت سوق دهیم، نه اینکه به اسم این بزرگواران خواسته‏‌های مادی و دنیایی را در اولویت قرار داده و دعای برای فرج را در حاشیه قرار دهیم.

انتهای پیام/ب20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول